.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Uytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejd do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 oglnego rozporzdzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, i Pastwa dane osobowe zawarte w plikach cookies s przetwarzane w celu i zakresie niezbdnym do udostpniania niektrych funkcjonalnoci serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmian ustawie w stosowanej przez Pastwa przegldarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzib ul. Stanisawa Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszw, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbdne w celu wiadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostpu do niektrych funkcjonalnoci serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostpu do treci swoich danych i ich sprostowania, usunicia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnicia zgody w dowolnym momencie bez wpywu na zgodno z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczce wskazanych powyej praw prosimy kierowa na adres email: [email protected]
dane mog by udostpniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostpu do niektrych funkcjonalnoci serwisu.
podane dane bd przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treci oglnego rozporzdzenia o ochronie danych.
dane osobowe bd przechowywane do czasu cofnicia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, i przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczcych narusza przepisy oglnego rozporzdzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesujc Ci notk lub bloga
Szukana fraza "Zrobiłam loda bratu", strony 106 - 120 z 1078

nie chce-uzaleznienia mysli tylko od ciala.zawsze z ciekawoscia ukrywana.i jeszcze raz chcialabym zobaczyc.to juz cztery lata....powinnas byc zachlanna.a potem jak...

Ponura cho wiosenna noc ustpia powoli miejsca porankowi.Soce na dobre umocio si na niebie rozganiajc chmury i zalewajc zielone wzgrza Walii ciepem swoich...

pilimy nasze sodkie przeznaczenie . poczu co dzi, a jutro zapomnie. sam mnie tego nauczye. Your smile complements the beauty of your eyes. Twj...

Po niedugiej chwili znowu usyszaam ten gos... I to duo wyraniej, ni poprzednio... Zaczam po prostu dziaa instynktownie. Nie wiedziaam, co si dzieje, nie...

Nic nie odpowiedziaam. Dawno nie syszaam tak piknych sw z ust mczyzny, ktrego darzyam uczuciem. On mnie naprawd kocha. Wrcilimy do celi, chciaam poby z...

przepraszam ze tak dlugo mnie nue bylo ale w czerwcu 10 mialam operacjie i wlasnie  jwestem od dwuch tygoni jestem w domu biodro mnie boli ale juz przestaje bo...

Nie sdziam, e jeszcze napisz na tym blogu kiedykolwiek jakiekolwiek ,,cze",a tu prosz- jestem. Przerwa, ktra trwaa dosy dugo bya gwnie spowodowana...

Gomenasai, e tak dugo nie pisaam, ale nie miaam zbyt duo czasu, cho teraz tego czasu te nie bdzie tak duo. Musz poprawi par ocen, eby dosta si do...

Czas pomyle nad rozwizaniem umowy z moim dotychczasowym 'dostawc' internetu ;p Nie mog si z nim poczy. . . A paci za nic nie mam zamiaru. ;p ...

*trommelwirbel* Dzi prezentujemy Wam drug i ostatni cz przygd Motka oraz Czarnowosego. Mino sporo czasu od naszej pierwszej analizy, a DWA dni, ale c,...

Ktry raz myl to wanie Ty kolejny bd,trac moc dzie po dniu.Moe rok wietlny std, moe to niespena krok,dzieli nas od siebie ju.Czy drogi te zczy...

  W pracy jak to w pracy bynajmniej jest jej wicej ni w zeszym tygodniu i tym samym nuda nie wchodzi w rachub lecz szybka i owocna praca. Ciesz si,e...

jeba masonw, kurwy jebane myl, e sie podporzdkuje. chuj wam w dupy za te teorie: "Wolnomularz jest spokojnym poddanym Wadz cywilnych gdziekolwiek by nie...

"Jeeli mocno wierzysz, Jeeli dugo szukasz, Jeeli bardzo pragniesz                ...

    Faza szoku. Faza obwiniania siebie. Faza nienawici. Faza odnalezienia samej siebie.  Na chwil obecn wchodz w...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..71 72

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

harry potter wampir ‹› czat animal sex ‹› harry potter i wampir yaoi blog ‹› umk ‹› szalona ‹› czcionka na nk ‹› szukamy oceniajacych blogi ‹› h2o wystarczy kropla ‹› wielkie ‹› gwiezdne wrota ‹› harry her ‹› gumi beer ‹› arty ‹› grze ‹› usuwanie reklam ‹› green day tre cool opowiadanie ‹› quijote sancho ‹› gole ‹› ash ‹› ginny i blaise ‹› ginny harry ‹› gify ‹› sex zoo ‹› georg listing ‹› nastolatka ‹› ft island ‹› erotyczny blog ‹› fotografia modowa ‹› okienko ‹› figurki ‹› fight -with -the- past ‹› fight ‹› art ‹› fani peji ‹› miss-independent ‹› fani ‹› facet ‹› blank ‹› euro pozna ‹› Kamila ‹› erotyczne opowiadania th ‹› nazwy ‹› emo ‹› emi ‹› wierze ‹› ein lied fur mama ‹› andy ‹› dziwne ‹› cristiano ronaldo ‹› odeszlas zbyt szybko ‹› szablony k-pop ‹› dziki ‹› dziadek zygmunt ‹› blog cassidy ‹› duch opiekun

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin