.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Zrobilam", strony 106 - 120 z 653

Moj misiaczku ukochany,I od dawna uwielbiany.Twoje slonko Cie przeprasza,I do serca znow zaprasza.Jesli przyjmiesz zaproszenie,Spelnisz moje skryte marzenie.Wiec...

Dawno nie pisałam . szczerze mówiąc to nie miałam czasu za bardzo ;\ no to dziś napisze o kilku ostatnich dniach, które jeszcze pamiętam . no to może od 10 (sobota) ....

Jak widac zmienilam szablon ten wydaje mi sie ladniejszy. Zauwazylam ze brzuszek mi sporo urosl (jak mezus przyniesie aparat to zrobie zdjecie:)) i zrobilam sie duzo...

....dzisiaj w szkole nie było Karoliny,.... a szkoda... bo Karol by się na nia patrzył jakieś fatum...jak jej nie ma to on jest wszendzie tam gdzie ja a gdy jest ona...

Ech...życie.... wszytsko takie do bani.... nie spie po nocach prawie nic nie jem.... sama niewiem jak funkcjonuje.... Wiecie odkąd zaczełam pisać tego bloga troche mi...

Tak jak napisałam w tytule Adam po raz kolejny zadał mi porządny cios. Ojeciec wyrzucił nas z domu. Nie mieliśmy gdzie isc wiec napisałam Adamowi, żeby nas przyjął i...

HAPPY BDAY @Megi90 :* Gdy Danny wrócil do domu o mały włos nie dostal zawału. Bowiem w salonie siedzieli jego wszyscy przyjaciele. Danny: A co to za...

Analizy część druga. Bohaterka przechodzi metamorfozę jak, nie przymierzając, Gustaw z "Dziadów" i okaże się miksem kilku ras. Miłego czytania! Analizowała: Miss...

Nie wiem co mi sie dzieje dzisiaj.. Ale nie mam humoruuuuuu ;/;/;/;//// Aż miło ;/ Odpisał mi Pucek ale nie uwierzył, heh, nie ma to jak zaufanie do drugiej osoby ......

I mamy rok 2010 jeszcz dwa lata czeka nas zgubaaaaa hahahahha zginiemyyyy.... a jebać! Mam inne problemy na glowie niz to ze mozemy zniknac z powierzchni np....jak...

,, Ganimedes '' ...

Hey mam na imie Miki mam15 lat (czyli chodze do 3 klasy gim ) opowiem wam historie po ,ktorej sama sie jeszcze nie moge pozbierac a juz...

jej ale się żle czzuje jest mi na przemian zimno i gorąco brzuch i gardło mnie boli łebetynka też i bełatć mi sie chce nie chce jutro isc do szkoly...nie zrobilam...

Specjalnie dla Was zrobilam kilka akcji do photoshopa mylse ze komus sie spodoba ;d p o b i e r z p o b i e r z p o b i e r z p o b i e r z

....dzisiaj w sql nie byłam;) u okulisty bylam...naszcescie nic sie nie pogorszylo i wizyta kolejna za rok...heheh jak czytalam literki na takiej tablicy i...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..43 44

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin