.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "anaml czat polski", strony 106 - 120 z 9979

"Polski Hip-Hop" to książka autorstwa Jakuba Pakuły, która przedstawia około 80 najpopularniejszych i najbardziej cenionych grup hip-hopowych, raperów, didżejów i...

INFORMACJE NA RÓŻNYCH PORTALACH O US5 W WARSZAWIE: ******ONET.PL "Popularny boysband Us5 wystąpi 13 października na warszawskim Torwarze. Będzie to kolejna...

http://www.flash-chat.pl/chat.php?chatID=SweetGirl To link na mój czat. W poprzedniej notce się nie wyświetliło...:/ tak więc wchodzcie!!

Przedstawię wam dziś słownik szefsko-polski który ułatwi wam bardzo rozmowę z szefem. Dzięki niemu będziecie się mogli bliżej do niego zbliżyć i może z wami pochodzi...

21 piłkarzy uczestniczyło w pierwszych zajęciach reprezentacji Polski, która od niedzieli przygotowuje się we Wronkach do meczów eliminacji mistrzostw Europy...

Ello:*:* Juz nie umie sie doczekac jutra... wkoncu wracam do polski :) zobacze sie z przyjaciolmi... moze z Pawelkiem ::*:* ale dopiero o 18 mam samolot ale o 15...

Właśnie mija 10 lat od tej historycznej chwili, jaką było uka­zanie się na rynku pierwszej płyty Liroya - gdybym miał jakoś scharaktery­zować różnicę między...

Maryjo Królowo Polski módl się za nami Polakami! "...A obok krzyża Jezusowego stały: Matka Jego i siostra Matki Jego, Maria, żona Kleofasa, i Maria Magdalena....

W finale Pucharu Polski w Kielcach Skra Bełchatów pokonała PZU AZS Olsztyn 3:0, choć wynik nie oddaje dokładnie tego,co działo się na boisku. Tym samym...

W niedzielę o godzinie 18:00 odbył się czat z Billem.Osobiście na nim byłam!bill odpowiadał na każde zadane mu pytanie.Czat ten występował pod nazwą: Devil...

Mam doła i odeszła mi chęć jechania do Polski bo jestem chory niema już siły i ogulnie to czuje się fatalnie, pozdrawiam wszystkich (Kari sorry ze cię wtedy nie...

Mam doła i odeszła mi chęć jechania do Polski bo jestem chory niema już siły i ogulnie to czuje się fatalnie, pozdrawiam wszystkich (Kari sorry ze cię wtedy nie...

Hej wszystkim osobom odwiedząjacym mój blog,jak wam mineły święta Wielkanocne, mi nawet fajnie, już niemoge się doczekać kiedy pojade do Polski jeszcze zostało 15...

Wchodzcie na czat naszej strony moim zdaniem to lepsze rozwiązanie niż shoutbox i nie przelinajcie bo moge was wywalić na godzine lub 2 dni.Ale wywalać nie będe za...

12 lutego chłopcy wzięli udział w Gali Cinema For Peace. Pamiętajcie,że do koncertu TH w Polsce pozostało 51 dni :) To już wkrótce. Jak wiecie niedawno...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..665 666

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin