.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "avek", strony 106 - 120 z 487

 Konkurs na naj-Blogaska   1 etap:   Oceniam wasze blogaski:   Pierwsze wrażenie - 10\10 Szablon - 20\20 Avek - 10\10 Linki - 10\10 Inne...

Za szablonik daje 10 pkt avek 8 pkt muzyka 4 pkt notki 19 pkt linki 5 pkt zdjatka 5 pkt komentarzyki/zainteresowanie 15 pkt (wiele osob cie odwiedzilo.ale malo...

Hej Wszystkim.Mam zamiar Was oceniac... Będę przyzawać Wam punkty:   SZABLONIK 15 pkt AVEK 10 pkt MUZYKA 5 pkt NOTKI 20 pkt LINKI 10 pkt ZDJĄTKA 5...

Siemka!To jest mój pfhoto blog na którym będę zamieszczała różne zdjęcia, opowiadanka itp...:)Więc na dobry początek- parę foci- moje inne blogi-...

Nie chciało mi sie robić cenniczka na obrazku tylko taki w noci:   Nagłówki - 10 komętarzy Avek - 5 komętarzy Inny dodatek - 1 komętarz Napisy - 4 komętarze...

  KONKURS   Postanowiłam zorganizować konkursik na naj blogaska miesiąca. Czekam na 12 blogasków i nie ma to być 10 latek.   W etapie 1 oceniam...

Oj bedzie sie dzialo, bedzie. Wchodze na tego bloga i mysle se: gdzie jest jakas lina, bo musze sie powiesic. Strasznie, strasznie i jeszcze raz strasznie! Ten...

Szablon jak widzicie już jest. Avek i button pojawia sie już jutro. Pierwsza instrukcja tez jutro. Czekam na Wasze propozycje na instrukcje. Jeśli żadnych nie będzie...

Oceniam blog: http://life-is-brutals-like-my-criticism.blogasek.pl/Pierwsze wrażenie: Neutralne....Widziałam takie coś wiele razy. Jak na blog z ocenami to jest on...

szablon 0\10 avek 0\10 cały blog 0\10 notki 0\10 linki0\10 ulubione 0\10 nazwa bloga 0\10

Dziś kolej na vivarno. Znam twojego bloga, nawet kiedyś go oceniałam. zbieg okoliczności, ze zrobię to jeszcze raz. Szablon nawet, nawet, lecz uważam, ze stać cię na...

Oceniam blog: krezji.nastolatka.poznaj.moj.swiat.blogasek.plPierwsze wrażenie: Wszystko jest tu pomieszane. Nie ma tak, że np: w jednej notce będą kwiatki, a w...

Siemanko. Dziś sobota u mnie gorąco na dworzu a u was drodzy czytelnicy jaka pogoda? Niedługo już WAKACJE  . Nareście troche odpoczynku ale potem znowu szkoła....

Hejka wszystkim^^ Dziś specjalnie wstałam, aby mieć czas na bloga.W dzień wcale nie mam i dlatego noty nie pisałam dwa dni.Sorki za wszystkich, którzy czekają na...

Kolejny blog do oceny. http://skargi.blog4u.pl Zaczynamy... Pierwszy punkt to Szablon. Hm... nie zlewa się... kolory są jasne i dopasowane kolorystycznie. Jedyne co...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..32 33

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin