.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "biblia", strony 106 - 120 z 150

Cześć dziewczyny...Chciałyśmy Wam dzisiaj polecić świetną książkę. Przeczytałyśmy ją jednym tchem i zrobiła na nas duże wrażenie. To książka, która daje do myślenia:)...

"Wszyscy jesteśmy aniołami z jednym skrzydłem, możemy latać wtedy, gdy obejmujemy drugiego człowieka." Nie wierzcie gwiazdom One są...

Nie wiem co napisać Jestem na pustyni i gdyby nie to że rozgrzany piasek parzy mi stopy, nie wierzyłabym że na niej jestem. czym jest wiara? Ostatnio doszłam...

To było wczoraj pamiętam chociaż pamięć krucha Zadzwonił telefon odbieram mowie Halo Słucham I nagle wszystko wybucha i ogniem zieje To Bóg do mnie dzwoni mówi...

jeśli wyciagnę ręce i zechcę dotknąć natrafię na miedziany drut przez który plynie prąd elektryczny posypię się popiołem w dół fizyka jest...

Nie na wszytskie pytania znamy odpowiedzi. To chyba dobrze, bo co by było gdybyśmy na wszytsko mieli odpowiedź, stali byśmy się wrzechwiedzący. I co wtedy byłoby z...

Runy a dźwięki Każdej runicznej literze przyporządkowany jest dźwięk. My zbytnio nie doceniamy znaczenia dźwięków w naszym świecie. A dźwięki przecież tak mocno...

Znaczenie run Po pewnym czasie do symboli runicznych zaczęto dołączać komentarze, na początku miały formę krótkich utworów poetyckich, jednak ich rolą jest raczej...

Utopia - projekt lub przedstawienie idealnego ustroju politycznego, funkcjonującego na zasadach sprawiedliwości, solidarności i równości. Pierwsze utopie powstały już...

Teraz opowiem wam troche o jednym piłkarzu którego lubie bo bardzo lubie piłke nożną. Opowiem wam o piłkarzu który nazywa sie Kaka. To kilka wiadomości o...

Lilith - mezopotamski demon porywający dzieci. Postać ta bywa nazywana pierwszą żoną biblijnego Adama. Być może Lilith ma związek z Inanną, sumeryjską boginią wojny i...

A zatem zachęcam was ja, więzień w Panu, abyście postępowali w sposób godny powołania, jakim zostaliście wezwani, (2) z całą pokorą i cichością, z cierpliwością,...

1. Najcięższy człowiek ważył 635 kg 2. Najdłużej żyła pewna Japonka - 120 lat i 237 dni 3. Najwyższa temperatura naturalna zmierzona została w Libii 58 stopni...

1. Najcięższy człowiek ważył 635 kg2. Najdłużej żyła pewna Japonka - 120 lat i 237 dni3. Najwyższa temperatura naturalna zmierzona została w Libii 58 stopni...

Heh, ale mnie dzisiaj kusiło żeby się do niego uśmiechnąć, popatrzyć chociasz przez chwile; w 95 procentach wytrzymałam lecz jednak było te 5 procent...=P No ale to...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

biblia ‹› rzesz ‹› Bill Kaulitz ‹› newsy-Justin koncerty w polsce ‹› akt ‹› kot ‹› faith ‹› jane ‹› dieta ‹› Ojciec i dziewczynka sex ‹› BED BOYS BLU ‹› zboczone opowiadania o gwiazdach disneya ‹› numer gg justina biebea ‹› gitar ‹› milo ‹› tusz ‹› DUCH ‹› crying ‹› dom ocen ‹› kodu na koty ‹› Kakashi iruka yaoi ‹› Seks dzieci porno ‹› imie ‹› boys ‹› hiv ‹› Mio obrazki ‹› Szmaty ‹› Ema watson nago ‹› mir ‹› fotki cipek ‹› bad ‹› nr gg do justina bieber ‹› narkotyki w liceum ‹› loda ‹› fan fiction pokemon ‹› mamie ‹› chrola adam ‹› team 7 ‹› fotki nago ‹› nagi justin bieber ‹› Narusaku love Shuul ‹› sakura wampirzyca ‹› jastin muzyka ‹› kody do ostateczniej rozgrywki ‹› magda maciek ‹› szafiry kody ‹› neji i tenten ‹› ronaldo porno ‹› moja ciagla walka ‹› pet pert ‹› Broker ‹› hannah montan ‹› znanae polki ‹› taty ‹› kody do gry nk

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin