.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "chc", strony 106 - 120 z 28213

Piaszczysta droga z Vegas donikąd Jest lepszym miejscem niż to gdzie byłeś Ekspres do kawy potrzebuje naprawy W małej kawiarni po prostu wariuję Wołam Cię...

Złam to serce na pół Przeżuwaj i spluń Niech resztki spłucze deszcz Chcesz, połam na ćwierć A gdy zlecą się dzikie koty To je karm… Skaż to ciało na...

Cześć! Z wycieczki wróciłam wczoraj wieczorem, a dokładnie gdzieś ok. 19. Ogólnie było fajnie. Ziwedziliśmy miasto, muzea itp i itd. Kupiłam chyba z osiem pamiątek!...

Chcę do jadnego miejsca na ziemi...Właśnie do tego...

Mogę nie jeść, Chcę karmić Ciebie. Mogę nie śnić, Chcę być Twoim snem. Moje serce nie musi bić. Chce być Twoim sercem. Mogę nic nie mówić, Chcę się z Tobą...

Itachi Tak… Nowa wyglądała dziwnie. Nie pasowała do nas. W żadnym calu. Takie było moje zdanie. Ale widziałem błysk w oku Peina. I wiedziałem, co zrobi. Za...

Jak zwykle poszło o to,kto dostanie pierwszy naleśnika.' -JA!-krzyczałem. -Ty to sobie możesz!JA!-wydzierał się Kankuro. -Morda!-krzyknęła Temari. Morda?A co...

- ŻARTUJESZ?! - Krzyknęłam gdy Hinata powiedziała mi co się stało. Nie rozumiałam jak mogli być aż tak głupi! - Ty jesteś jeszcze dzieckiem! Twoje zachowanie wskazuje...

"Nie chcę" Parę chwil a wydaje się, że miną wiek Nie poznaję swych miejsc przyjaciół też , Tak trudno mi pozbierać się, gdy nagle noc Przechodzi w dzień...

No...słonce było! Ciepło było! Dzisiaj! A teraz? a teraz jest ciemno, zimno i di dupy...:/ Kutfa...;/ I jutro do budulca...;/ Znaczy szkoły...:/ :( Nie...

Siedział na jednym z czarnych skórzanych foteli i wpatrywał się w stronę tytułową „Proroka Codziennego”. Jego ciemne oczy zaszły dziwną mgiełką, na...

chcę być człowiekiem, który wie czego chce. który ma własne zdanie, ale liczy się ze zdaniem innych. takim człowiekiem chcę być... wolnym i niezależnym. wesołym...

Chcę się wygadać za wczoraj i dzisiaj(wiecie jak to jest na początku-nie można sie powstrzymać). Pamiętajcie gdy nie będę długo pisać to znaczy, że mam dużo zadan...

"Parę chwil, a wydaje się, że minął wiek Nie poznaję swych miejsc, przyjaciół też Tak trudno mi pozbierać się Gdy nagle noc przechodzi w dzień Z tysiąca twarzy...

Tak, tak Słodki Aniele, chcę byś dotykał mnie po ciele. Pragnę byś obejmował w nocy i za dnia, gdy będziesz pełen mocy... Dobre, dobre! Poetką nie jestem, więc...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1880 1881

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin