.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "chce duzego", strony 106 - 120 z 34974

czasami tak jest... że nie chce mi się śmiać... nie chce mi się żyć... nie chce mi się być... jedynie chce zamknąć powieki i zasnąć na wieki... by nie...

czasami tak jest... ze nie chce mi sie smiac... nie chce mi sie zyc... nie chce mi sie byc... jedynie chce zamknac powieki i zasnac na wieki... by nie...

-Akiro Akiro - krzyknął zadyszany Eigetsu -co się stało?-spytałam strzelając z łuku z opaską na oczach -podobno jakaś dziewczyna z kraju wody chce się dostać do...

Kasia Pietras nieco przestraszona ostatnimi plotkami oświadczyła, że nie chce zdetronizować Dody! Pietras zaprzeczyła informacjom, że ma zamiar pozbawić Dodę jej...

Zgroza! Rośnie druga Lindsay Lohan! 14-letniej siostrze Lindsay - Ali - marzy się kariera! Niekoniecznie aktorska! Chodzi o to, żeby ludzie ją rozpoznawali!...

Chwile grozy podczas prób w "Gwiazdy Tańczą na Lodzie" przeżył Robert Moskwa i jego partnerka Aneta Kowalska. Partnerka aktora upadła podczas ćwiczeń na lodowisku...

I co motyle jestescie silne bo ja nie pół słoika nutelli duzego słoika to jednak coś aby dojsc do wniosku jak człowiek jest bardzo niedojrTutaj tekstzały. Nie wiem...

B- rozmowa trwa nie powiem zeby rozwijała sie w dobrym kierunku ale czasem lepiej tak niż być ciągle miłym i gadac o pierdołach.Wkurza coraz czesciej. Chociaz...

~#~ - Sakura-san Sasuke-san .. orochimaru-sama wzywa was do siebie - pow.cztero oki - Hai hai .. idziemy - wycedzil uchiha i zszedl z haruno . Ta myslac o tym zr...

~#~ UWAGA ! Hentai ! Tekst dozwolony osobom powyzej 15 roku zycia ! Czytasz na wlasna odpowiedzialnosc ! (ale pierdola wiem i ze tak macie to w dupie :D ale trzeba...

Kaguri -no chodź Nuka-mówiła dziewczyna z błagalną miną. -Księżniczko dokładnie wiesz że nie można nam zblirzać się do lasu-odparł chłopak -tylko te...

bedzie w pozniejszym akapicie, bo teraz przeglad dnia codziennego zwanego piatkiem. Pierwsza byla biologia. Biologia jest fascynujaca. Biologia jest obrzydliwa. Nie...

Witam ;)) Co tam ? To jest mój pierwszy blog na tym serwerze ;) Mam nadzieje ze prowadzenie do mnie dobrze pójdzie ;) ! Bardzo prosze o miłe komentarze ;)...

Jutro Mikołajki( w zasadzie w nocy z dzis na jutro ), a ja nie jestem szczesliwa i 1st raz w życiu czuje to tak mocno.Może dlatego, że kiedyś nie przywiazywałam tak...

Czasami kiedy bóg chce nam dać nauczkę spełnia nasze prośby. Tak właśnie było zemną. Mama nie chciała się zgodzić na to żebym poszła na dyskotekę ale ja jednak...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..2331 2332

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin