.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "chlopcy", strony 106 - 120 z 175

Dzisiaj dzonek byl wyjatkowy troche szalony. Więc tak byłam z kolerzanka na dworze poszlysmy na spacer ale w polowie zaczelismyt zucac sie sniezkami wiec poszlymy...

Hi dziubasy;* To ja Ania, jak zwykle zreszta W pierwszej kolejnosci dam wam filmiki do obejzenia z premiery UBEdW >>>KliKKliK2

"Eurotrpi"-Zapewne kazdy z nasz ogladal ten film = ] Ostatnio postanowilam ze za 30 miesiecy,gdy skoncze 18 lat wraz z grupka kochanych osob pojade w podroz po...

nagle bill wstał i podszedł do wiezy, właczył jakas wolna piosenke - zatanczysz? - czarno wlosy wyciagnol w moja strone reke i sie slodko usmiechnol, podałam mu...

Heyyy... Tu Ania Normalnie wczoraj widzialam kawalatek nowego teledysku TH no i jeszcze nie ochclonelam No to teraz wam dam tez zebyscie sie tak troche...

No coz kilka dni temu byl sylwek.. wyprawilam w mojej chacie.. Mialy byc same dziewczyny bo je zaprosilam.. No ale okazalo siue ze chlopcy tez byli.. wbili sie na...

Hejka.... No 3 dni temu byl sylwester.. oczywiscie u mnie na chacie.. poprostu bylo zaje.. Nigdy go nie zapomne... Mialy byc same dziewczyny bo tylko je...

Francja jest kolejnym krajem, który zwariował na punkcie Tokio Hotel! Do tego stopnia, że najwierniejsi fani rozbili pole namiotowe pod ekskluzywnym hotelem, w którym...

elo:* dzis shłam na 8 ale poshłam na 9 bo mnie brzushek bolał, wiec jak codzien rano sie umyłam poshłam do shkoły pierwsha była chemia nie bylo oczywiscie bo...

nie jestes fanem to nie czytaj!!! i nie pisz pozniej w komencie ze to badziwe!!! Dobra... To sluchajcie fanki no i fajni tez se zanjda xD TH daje koncerta w...

niestety moja przepowiednia sie nie sprawdzila, chlopcy przegrali z Wielka brazylia, w moim odczucju meczyk przegrali juz w szatni, byl to (tak mi sie wydaje) ich...

heh... dawno tu nie pisane nom ale coz ostatnio poznalam bardzo sympatychnego kolege myslalam ze mili chlopcy juz nie istnieja a tu psikus nom i chce go jeszcze raz...

wczotraj w szkole czyli w piątek w drodze do szkoly zachcialo mi sie srac :) po pierwszej lekcji siedzielismy na schodach. Siedzialam i gadalam z kumpelami a obok...

Zmieniłam zdanie. Będę tu pisała opowiadanie i czy wam się to podoba, czy nie, ono będzie o TH :P Zapraszam serdecznie na pierwszą część i licze na liczne komenty (...

Tak wiem.. miałam napisać nocie w sobote i przepraszam za spoznienie :) ale jakos tak czasu nie bylo.. i nastroju tez nie. Nie bede mówila o co biega ale wazne ze...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin