.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "fotki nago", strony 106 - 120 z 4508

ZAuwarzylam ze nikt nie komentuje i nie zglasza sie do konkursu prosze o zglaszanie sie poniezaz sa na serio fajne nagrody. Umieszcze teraz fotki z teledyskow na...

SIEMKA OTO NOWE FOTKI         NO TO NAEAZIE TYLE WEDłUG MNIE JEST ŁADNY  I MA NA IMIĘ SAI

wedle życzenia dodaję kolejne fotki

Hejka Dziś Pare tekstów piosenek Hilary , no i oczywiście fotki . A z resztą co bende mówić , sami zobaczycie :) ,,Material girl'' Some boys kiss...

Hejka Dziś Pare tekstów piosenek Hilary , no i oczywiście fotki . A z resztą co bende mówić , sami zobaczycie :) ,,Material girl'' Some boys kiss...

Siemka oto fotki myślę że są ładne myślę że się wam spodobają

Tera fotki z tibi 

Cześć,moja notka będzie dziś o Hannah Montana (Miley Cyrus) wiem wczoraj o niej też pisałam ale znalazłam świtne foteczki o niej i artykuły i nie moge się...

Hej, witam Was po dość długiej przerwie, spowodowanym lenistwem autorki tegoż właśnie bloga :D. Dzisiaj napiszę tylko 1 news i dam kilka fotek, ale uwierzcie- długo...

fotki usunięte

Heyka!Dzięki że tyle osób zgłosiło się do konkursu.Oczywiście można zgłaszać się dalej!!Notka numer 15.Tam jest wszystko opisane.Juz drugi dzień jestem...

Hey!Dzięki za komcie :* Mam dla was 2 konkursy.Oba trawają do 20 stycznia.Pierwszy konkurs polega na tym: Na PRAWIE każdą literę napiszcie tytuł piosenki US5...

Ashley Tisdale wzięła udział w programie "ABC Summer All Stars Party" :     Niedawno też odbyła się konferencja High School Musical 2 na której...

...

"Nagie fotki Vanessy zrujnują jej karierę?!" W świecie nastolatków wybuchł niezły skandal. Ich ulubienica - grzeczna i słodka 18-latka Vanessa Hudgens pozowała...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..300 301

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin