.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "justin", strony 106 - 120 z 1046

Justin's Moms Birthday! 02 Apr 2010 Today is Justin's mom - Pattie's Birthday, So wish her a happy birthday by tweeting her at @StudioMama Justin Tweeted her...

Justin Drew Bieber (ur. 1 marca 1994 w Stratford, Ontario)[1], kanadyjski piosenkarz pop i R&B. Jego kariera rozpoczęła się po tym jak obecny menadżer Justina Scooter...

Nasz kochany Justin Bieber obchodzi dzisiaj ( 1 marca 2010r. ) urodzinki! Wszystkiego naj dla niego! No w końcu ma już 16 lat. Dla jego wielkich fanek fotki...

Justin Bieber - to młody gwiazdor, który zasłynął dzięki piosenkom na YouTube. 15-latek został dostrzeżony przez Ushera, który natychmiast zaopiekował się...

Teraz następna młoda gwiazdaa:Justin Beiber(?)ur. 14 marca 1994 w Stratford, Ontario), kanadyjski piosenkarz pop i R&B. Jego kariera rozpoczęła się właściwie na...

Justin normalnie , zakochałam sie w nim ! < , plvv , > słodki jest . ną ale miejsza z tym . czy wiecie jak on zaczął karierę ? pewnie niektórzy tak...

Justin Randall Timberlake, w skrócie JT (ur. 31 stycznia 1981 roku w Memphis w Tennessee w USA[1]) – amerykański piosenkarz i aktor, były wokalista popowego...

  Justin Randall Timberlake, w skrócie JT (ur. 31 stycznia 1981 roku w Memphis w Tennessee w USA) – amerykański piosenkarz i aktor, były wokalista...

Gwiazdor przyszedł na świat w 1981 roku. Dorastał w niezbyt wesołej atmosferze - jego rodzice bez przerwy kłócili się ze sobą. W końcu rozwiedli się, gdy...

Justin Randall Timberlake, w skrócie JT (ur. 31 stycznia 1981 roku w Memphis w Tennessee w USA) – amerykański piosenkarz i aktor, były wokalista popowego...

Był sobie chłopiecCzy wszyscy z Was wiedzą, że Justin rozpoczął karierę prawie piętnaście lat temu? Wiemy, że trudno w to uwierzyć, więc postanowiliśmy...

Ostatnio gdy weszłam na kobieta.wp.pl i tam o gwiazdach przeczytałam że justin wypowiedział że lubi być nagi i że jesli przydazy mu się okazja po domu chodzi bez...

  Wspaniała wiadomość dla polskich fanek US5. chłopcy znów zaszczycą nas swoją obecnością tym razem 13 października na warszawskim Torwarze:]  High School...

Justin Timberlake Imię i nazwisko Justin Timberlake Pseudonim JT Data urodzenia 31 stycznia 1981...

Siemka dzisija notka o Justinie Timberlaku. A wiec zabierma sie do roboty: Justin Timberlake (JT) urodził sie 31 stycznia 1981 roku w Memphis, USA) Jest...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..69 70

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin