.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "list", strony 106 - 120 z 7990

Hej Blondynki nie są głupie ale to co teraz przeczytacie Bedzie niezłe XD   List Blondynki do Syna... Piszę do Ciebie tych parę linijek, żebyś wiedział, że...

Zespół US5 napisał list do fanów z okazji Świąt... Tłumaczenie: Cześć Kochani! Właśnie nadszedł ten czas... Święta stoją przed drzwiami... Rodzina,...

Drogi Boże, piszę kilka słów Innym razem napiszę więcej Na początku życzę Ci wszystkiego dobrego I pozdrawiam Cię najgoręcej Tak się jakoś złożyło, że nie...

Moj kochany przyjacielu 1 XXI 2007 Pisze do Ciebie list poniewaz chce Ci podziekowac... Postawiles na mojej drodze najwspanialszych i najgorszych ludzi......

Moze troche juz nieaktualne, ale tak mi sie spodobalo, ze nie moglem nie zamiescic (a glowna tresc bedzie aktualna i za 100 lat zapewne): Drogi Panie Pośle!Ostatnio...

heh, tak wiem, że mnie kochacie ^^' no ale nie ma co robić wiec daję notke ;p i jeszcze jutro ide na jakies głupie przedstawienie o mitach =-='...

Mówię do was językiem doświadczonego prostaka, który zdecydowanie wolałby być zniewieściałym, infantylnym, wiecznie nie zadowolonym typem. Dlatego też nie powinniście...

A DZIŚ MNIE NAWIEDZIŁO I JEST DUPA JASIA MACIE PECHA INNEJ NOTKI DZIŚ NIE NAPISZE ! Wstęp: Od czego zacząc ? nie mam dużo od pisania dzisiaj...To może zaczne od...

ten list był na moim poprzednim blogu. jesli ktoś uważnie śledził dzieje tamtego bloga, to o tym wie no ale mam kilku nowych czytelników więc >>pOlEcAm

Dzieki za głosowanie. Najpierw wyniki potem kolejna część Naruto Szipóden xD Lee i Ten-Ten : 3 głosy Naruto : 2 głosy Sasuke : 0 głosów Ino : 0 głosów A więc...

Piszę list do ciebie Droga miłość Lecz nie licz ,że to co zaraz napiszę będzie miłe bo szczerze jestem na ciebie wściekła. Dlaczego?? Bo spaprałaś mi całe...

Notka ze specjalną dedykacją dla pani polonistki, która uznała żebym "oszczędziła klawiatury i waszych oczu". A z pracy klasowej dała mi banię. I ja mam być...

Piszę list do swych przyjaciół, tych prawdziwych którzy zawsze są przy mnie Chcę Wam wyznać: Nie jestem idealna, często musicie się o mnie martwić, przyswarzam Wam...

Wysłałam List =( =( =( =( I cholernie bole sie jego reakcji... Niby napisałam to co mysle, moze troche zbyt dosadnie, moze byłam zbyt dosłowna ?? nie wiem... wiem...

Wyciągnęłam rękę na łóżku i włączyłam muzykę. "Good bye my lover, good bye my friend, you have been a one, you have been a one for me" popłynęło po pokoju...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..532 533

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin