.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "nikola", strony 106 - 120 z 158

- Czy będzie pani chciała jeszcze orzeszki? Może coś do picia? - Nie, dzięki... - Mruknęłam do ładnej stewardessy ubranej w granatowy uniform. Kobieta...

Tydzień zaczął się okropnie. Szczerze mówiąc już dawno nie miałam tak okropnego i nieznośnego tygodnia... Siedziałam w poczekalni na lotnisku, byłam zmęczona, głodna...

Mój blog zmienił troche swój wizerunek..;P mam nadzieje,że tak wam też się podoba..Jakoś ostatnio mi ogólnie do wszystkiego weny brakuje.Włączam komputer siadam i...

Dzis taka notka o bajkach troche bo to w naszym domu jest teraz na czasie ;P.. jedna bajka , któr ostatatnio pojawiła się pod naszą choinką przykuła nie tylko uwage...

No to już pisze pierwszą taką właściwą notke ;D.. Dla tych którzy jeszcze mnie nie znają..To ja nazywam się Kinga,a ten blog będzie o mnie mojej córeczce Nikoli która...

Tak mi wstyd, czuję się okropnie w stosunku do Was, bo notki już prawie miesiąc nie pisałam. Przepraszam, zaraz poproszę mamy, aby napisała mi usprawiedliwienie....

Hejka wam! Przedchwilą (taką dużą chwilą :)) wróciłam z koni. Gdy przyjechałam to Klaudia czyściła Megi a ja zaczęłam oczywiście czyścić Pieguska. Potem...

UPS! Dawno nie pisałam, przepraszam was, ale nie miałam zabardzo czasu. Wczoraj byłam na koniach i było bardzo fajnie! Przyjechałam 2godz. przed czasem i odrazu...

Połączyła je przyjaźń, rozdzieliła zazdrość. Poznały się 4.września i już po krótkim czasie zaprzyjaźniły się. Długie, szczere rozmowy pozwalające lepiej siebie...

Sorry,że te notki takie krótkie,ale ja jesczez się nie wprawiłam ;D Ale w nagrodę napiszę teraz 3 część już dłuższą ;* A pozatym mnie też ciągnie ,żeby ją napisać...

Hey!To moje pierwsze opowiadanie,więc błedy wybaczcie xD Akcja będzie się to czyła głownie w Warszawie.Cała historia zacznie się w pewien pochmurny dzień...ale o tym...

Hej wam ! Imionko : Nikola . :D Nazwisko : DLA WTAJEMNICZONYCH Znak zodiaku : lew  

Siemka Dziś nudy jak zwykle ale do szkoły naszczęście nie tyrzeba iśc. Nikola i Ada dziś u mnie były. Dla KasiiM Trzeba chodzić do kościoła ale ja to olewam....

Hey! Mam na imię klaudia i prowadzę tego bloga... Jestem właścicielką bloga www.lilly-wroc.blog4u.pl :) Postanowiłam założyć tą strone z powodu wielkiej miłości do...

Siemka:) Sorki, że dopiero teraz pisze new nocie i, że nieczytam waszych notek ale nie miałam czasu :(( Sorki, wybaczycie?? :D Więc tak w niedzielę były u nas...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

nikola ‹› justin bieber na golasa ‹› ostatnio ‹› justin biebier ‹› mika ‹› faith ‹› zack ‹› imie ‹› peda ‹› jessica ‹› sex opowiadanie ‹› kot ‹› rose ‹› kanada ‹› trans ‹› bratu ‹› kapi hospital ‹› anna hao ‹› Charlie ‹› chuj ‹› wiki ‹› aiko sasusaku ‹› alex ‹› karoll ‹› Matka i c ‹› kod na szafiry do pet par ‹› Zuzi ‹› hand ‹› boys ‹› gify avatary ‹› virus ‹› pieprzylem mama ‹› tak blisko a tak daleko hermiona ‹› linux ‹› smutne opowiedania sasusaku ‹› volturi opowiadania ‹› skromny 19 ‹› znin seks ‹› nu sun est ‹› juz teraz wiem ‹› kody do pet party na nk po polskuy ‹› przyjazn ‹› oferty ‹› hermiona granger sex ‹› von ‹› nr gg prawdziwy jb ‹› Jad ‹› kody good game empire ‹› kody to gry pet party ‹› melody ‹› Mio obrazki ‹› book ‹› dont ‹› skrypty ‹› Sowo na L

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin