.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "werka superdziewczyna blogasek", strony 106 - 120 z 4100

Siemka;) To mój którys tam z kolei blogasek, ale ten chyba bedzie troche inny niz tamte:P sie zobaczy;P Ostatnio tak jakos sie zmieniły chyba moje poglądy na świat,...

Hejka jak widzicie to mój nowy blogasek co prawda narazie nie ma nic odlotowego ale już niedługo niebęde narazie pisać dłuższej notki ponieważ mam duzo pracy z...

Troche zmienilam mój blogasek jak Wam się podoba to piscie. Jak mam coś jeszcze zmienić to piście odrazu zmienie.

Hmm.. Oto stworzyłam właśnie nowy blogasek;) Na początku nie będzie on wspaniały, gdyż to mój pierwszy blog na blog4u, ale mam nadzieję, że z czasem będzie on już...

Nom oto moj pierwszy blogasek!Jak narazie troszke"pusty"ale postaram sie tu co nieco zamiescic!!...heh...

Hejka! Mam na imię Marta i właśnie założyłam tego blogaska. Jeszcze nie dużo na nim jest ale postaram się to nadrobić. jeszcze nie umiem zabardzo posługiwać się HTML....

Cześć!!! Oto mój kochany blogasek o Lindsay Lohan.Będzie tutaj pełno rzeczy na temat Lindsay. Jeżeli jej nie lubicie to trudno nie terzba było tu wchodzić!!! Ale mam...

Siemka To mój nowy Blogasek mam nadzieje ze będzie sie wam podobac ..........

99I oto mój blogasek,fajny jest tak mi sie przynajmiej wydaje Mam nadzieje, ze będziecie mi zostawiac kometarze bo inaczejostrzegam hehehe Bede tu pisała co sie...

Oto mój nowy blogasek nie wiem jak go załozyłam bo robiłam jak leci naciskałam jak leciale fajny jest tak mi sie przynajmiej wydaje Mam nadzieje, ze będziecie mi...

CZeść wszystkim! Oto nowy blogasek. Mam nadzieje że podoba się wam. ładny szablon prawda.? Z taki fajnymi rumiankami . Ta notka będzie krótka bo jest pierwsza....

Hejka! Ten blogasek będzie o ANTY-blog27 i o Tokio Hotel . Mój to chyba już trzeci o Tokio Hotel, ale gitas xD ;D pozostałe w linkach... Noi sora za beznadziejny...

In search of Eco pleasant bag patterns which are competent plenty of to work fantastically with any of your demands? Will you be in search of bags which might be...

To start with of all, allow us deal with on what kind of bag this is certainly. A tote bag is one that is built of nylon, material or canvass. This is a variety of a...

I am a younger skilled who may have had a challenging time fitting into the mold of the performing skilled. I am a innovative, free-spirited twenty-something and i...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..273 274

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin