.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "jonjin sakura", strony 1246 - 1258 z 1258

jak widać wróciłam. nie potrafię się nigdy długo na nikogo fgniewać, choć bywa ze jestem okropnie pamiętliwa.. ale to nic. Mój blog jest ejdnak mi...

Znaczy moze tak; Nie głupek, bo głos według mnie ma idealnie dopasowany do postaci i w ogóle to jego Jutsu (czy jak się tam to pisze) mnie do łez rozśmieszało, ale...

Wiem wiem == Tylko mnie nie pozabijajcie (do Tenshi i Aury) Ale mi się gaara tak bodobaaa!! Nie bardziej niż Sasuke, ale jednak. W polskiej wersji nie podoba mi się...

Dobra. adres już jest... trza tylko powiadomić xD zapraszam TU i zeby nie było na mnie za szablon! Bo szablon jeszce nie gotowy ;P Musze w onecie aktywować bloga...

właśnie! Musze się wam czymś pochwalić... dziś poszłam na lodowisko. Na lodowisku było fajnie (olmal co nie złamane kolano) a to dzięki pewnemu...chłopakowi. Na...

Nie wiedziałam ile godzin leżałam w lesie i ile godzin oni już spali. Wstałam, ruszyłam w stronę obozowiska i minęłam Gaarę, który siedział sobie oparty o plecak i...

- Sakura...? Sakura... Sakura Zamachnęłam się i z całej siły walnęlam pięścią w gaarę. - Głupi jesteś?! - wydyszałam - To twoja prawdziwa twarz - warknął - tak...

Show Your Patience

A Ai - Milosc Aka - Czerwony Akasaka - Czerwone wzgorze Akumo - Koszmar Aigji (na) - Wazne Ami - Przyjaciel Anata- Ty Anime - Japonska Kreskowka Aoi -...

Annu: *pisze coś w pamiętniku* Yuki: Co tam piszesz, hę? XD Annu: Ej! To mój pamiętnik, lolq XDXD Yuki: ahaaaa...piszesz wyznania miłosne? XDXD Annu: Zajebać ci?...

Ok,ok...Ohaycio XD Mówią mi różnie: Annu, Toster, Śmierć Junior... Ale na tym blogu pozostanę najzwyklejszym tosterem na świecie - Tosterem Itasia. Dlaczego...

Kolorowa króciutka gra Click & Point Not Escape from Room

Kochani gracze zapraszam do grania :) Nowy escape room escape from room WA

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin