.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "avki chlopakow", strony 121 - 135 z 621

avatary:

swiat mi sie wali i wogule od dzis rana chodze wkurwiony na siebie na innych na caly swiat a wszystko to przez fakt iz moja byla juz dziewczyna zaczela chodzic z...

heh. hejka wszystkim! zacznę od początku. dziś mieliśmy pierwszy dzień rekolekcji ^^ wymyślili sobie, że będziemy mieć dwa razy rekolekcje: bożonarodzeniowe i...

Witajcie! Blog właśnie zaczyna swoją działalność. Mam nadzieje że moja grafika się wam spodoba. Na razie uczę się htmlu ale może w przyszłości będę zamieszczać...

Elowww xD Mam na imie Marta xPPP Ale mówcie na mnie Tusiek no a jak musicie to Tuśka ewenualnie Mam prawie 10 lat a dokładnie skończe za 8 dni ^^ na tym bogu...

Heyka wszystkim :) Dziś dużo nie będę pisać, powiem tylko tyle, ze przyjmuje zamówienia, ale nie wszystkie, ponieważ z niektórych pomysłów nie da się zrobić nic...

Hey :) Już myślałam, ze nie powrócę na tego bloga, ponieważ nie potrafiłam się zalogować, ale teraz jest dobrze. Założyłam drugiego bloga z dodatkami, ale go...

Laura nalewala sobie kolejna lampke wina, gdy uslyszla dzwonek do drzwi. Poszla otworzyc. Wiedziala, ze mogla miec kazdego, ale ona pragnela tylko tego jednynego....

hejo o.Osorrr za brak obecnosci ale mialam zapracowany tydzien:)poprawa ocen:P:P:Paa i poprawilam:Da dzisiaj nie bylam w szkole:Dyeaaaaaaaaa;];]bylam u...

ula weszla do domu, zdjela buty i ruszyla w strone swojego pokoju. chciala przemknac niezauwazona, ale nie udalo sie... - o ula, juz jestes - krzyknela mama z...

Heej... Bez wstepow, bez komentarzy... Poprostu jestem Madi... Mam 14 lat i jestem strasznie smutna... Zalozylam tego bloga dlatego, ze musze sie czemu kolwiek...

Uwagi: 1.Avatary nie są moje. 2.Nie robię avaków na zamówienie 3.Za avaki nie trzeba u mnie dawać komentarzy ani nic z tych rzeczy,więc jeśli napiszesz coś pomimo...

W GRUDNIU WYDARZYLO SIE I WYDARZY SIE WIELE.....MIKOLAJKI, SWIETA, IMIENINY MAMUSI I SIOSTRZENICY, URODZINY MOJEJ SZALONEJ OSIEMNASTKI PAULINKI, SYLWESTER......PO...

Tak z nudów postanowiłam ,że otworzę avki na zamówienie ^^ Pierwsze 3 osoby na listę :D Wybaczcie ale nie mam czasu na więcej Do tego jeszcze rysowanie ,szkoła...

nie weiem o czym bede pisac, zapewne to bedzie kolejny pisemny dowod na istnienie i dzialalnosc samotnosci. samotnosc chyba dopada wszystkich, ja jakos bardziej to...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..41 42

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

avki chlopakow ‹› laura ‹› sasusaku high school ‹› gry na naszej klasie ‹› wakacje ‹› kawa ‹› smutek cierpienie strach rozpacz ‹› practical ‹› galaxy ‹› yaoi ‹› 15latek dyma wlasna matke w dupe ‹› siema ‹› pro ana ‹› cipka maily cyrus ‹› data ‹› fucking princess ‹› sex z psem ‹› sex z szefem ‹› Hao Asakura ‹› agnieszka drewnicka exaited ‹› pizza ‹› fit ‹› gold ‹› avatar hentai ‹› miec czy byc ‹› naj ‹› lol ‹› sterling ‹› wyjazd ‹› 2011 ‹› maria ‹› counter ‹› Toma ‹› cud molosci ‹› english ‹› gej sex ‹› chamskie opisy na gg ‹› georg ‹› misz-masz ‹› draco i hermiona karmelowa ‹› millenium day ‹› Dark Sewer Escape ‹› star wars ‹› adresy ‹› tattoo ‹› code lyoko ‹› konoha high school sasuke i sakura ‹› voldemort ‹› linda ‹› newsy-Justin koncerty w polsce ‹› syn rucha matke ‹› Remus yaoi ‹› ciuchy ‹› gry ‹› ile lat ma Antonia piosenkarka w zespole morena

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin