.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "eragon i arya opowiadanie erotyczne", strony 121 - 135 z 3468

Walizka, jak na martwą rzeczy przystało przeszkadza i ciąży niemiłosiernie. W ostateczności pociąg odjedzie bez niej. Kilkoma szarpnięciami wreszcie udaje się...

Napisałam kolejne romantyczne opowiadanie. Jest jeszcze lepsze niż poprzednie. Postanowiłam opublikować je na tym blogu. Opowiada o życiu pewnej dziewczyny -...

To opowiadanie znajduje sie Ortografia: Wszytko napisane jest poprawnie ie dostrzeglam zadnych bledow. Wiec 5pk(max) Opisy postaci: NIestety nie opisals...

Odkochałem się w jednej chwili.Błyskawicznie. Jak dziś pamiętam ten szary, wiosenny dzień. Wszystko zaczęło się pół roku wcześniej, późną jesienią. Tak jak...

To opowiadanie znajduje się >TUTAJ

Może na początek kilka słów o mnie - lubię filmy erotyczne, które kupuję poprzez aukcje. Nie ma się co wstydzić oglądania filmów erotycznych. Erotyczne oznacza...

Ocena nr 1 Opowiadanie ktore oceniam jest tTutaj Ortografia: No wiec nie wychaczylam zadnych bledow ortograficznych. Co oznacza: 5pk(max) Opisy...

Witam bardzo serdecznie! W dzisiejszej notce Opowiadanko część III, i fajniutki filmik! Łapcie! :D Opowiadanie Część III: Szybko...

Witam! W dzisejszej notce dodam następną II Część opowiadania...mam nadzieję,że dobrze będzie się wam czytało ... zapraszam do czytania i sorrki za to,że tak dawno...

Dziś strasznie grzeje słoneczko na dworzu, sobota czas obijania sie i wypoczynku, (wiem niedziela także). W sumie sobota jest bardzo pracowitym dniem, gdyż przez...

Avril Lavigne - Keep Holding on (eragon)

Siemka. Kurde to jest właśnie druga pruba pisania notki. Wcześniejszą wykasowałem przez przypadek. Już mi się zupełnie nie chce pisać. Ale zrobie to dla was ^^ Ok...

Siemka to ja dodaję dzisiaj opowiadanie myślę że wam się będzie podobać ;p pisałam długo ale się udało dzisiaj zacznę pisać drugie - dalsza opowieść . Miłego...

Siemka! Mam na imię Lena i będę pisała opowiadanie o Hermionie i Draco. Podoba wam się szablon i muzyczka? Jeżeli nie to zmienie. Tylko napiszcie. Moje opowiadanie...

Zaprezentuje wam teraz moje opowiadanie z testu kompetencji pt. " Człowiek pracowity jak pszczoła". ( Trzeba było opisac osobę, która jest pracowita jak pszczoła, a...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..231 232

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin