.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "eski", strony 121 - 135 z 208

Gosia Andrzejewicz –osobowo?? muzyczna obdarzona mi?ym, ciep?ym g?osem, przysz?a na ?wiat 14 stycznia 1984 roku. Muzyka towarzyszy?a jej od dziecka. Ju? w...

Jak tak sobie muzyki posłucham to mi się od razu robi lepiej... A co z tego że mam gust plebejski i słucham Eski? Kij mnie obchodzi co inni o mnie myślą. I tak chyba...

Mój chłopak wyjechał na obóz...smutek. Strasznie za nim tęsknie, a on...nawet sie nie odezwie smutek . Dlaczego? Tego nie wiem. Razem z nim jest nasz kumpel, który...

Każdy z nas czasem bywa bardzo smutny:(( wydaje sie nam ze nikt nas nie lubi ze jest beznadziejny itp...i w ogóle wszystko sie nam wali..... Nie możemy znalezć...

                 4 StringsPod nazwą 4 Strings kryje się dwóch doskonałych...

Hejka teraz dodam biografie Gosi ANdrzejewicz: Gosia Andrzejewicz –osobowość muzyczna obdarzona miłym, ciepłym głosem, przyszła na świat 14 stycznia 1984...

Pod pierwszą notką mam 4 komentarze. Rekord jak na pierwszą notkę xD. O luuuudzie... Czuję się jakby mnie pociąg przejechał 2 razy. Poszłam spać o 3 nad ranem i...

Gosia Andrzejewicz –osobowość muzyczna obdarzona miłym, ciepłym głosem, przyszła na świat 14 stycznia 1984 roku. Muzyka towarzyszyła jej od dziecka. Już w...

Nadszedl czas na chwile relaksu i odpoczynku:) W koncu troszke sie byczymy! Tylko trzy dni i dalej w droge ale zawsze cos. Jestesmy wlasnie w Mamallampuram lub jak...

Mira jeszcze kilka razy odwiedziła Niebiański Pałac. Dowiedziała się, że zadania które będą jej powierzane powinna wykonywać dokładnie i takie tam bla, bla, bla....

Christina żyła w Zaczarowanym Świecie Disneya przez 2 sezony. Od kwietnia do października 1992 roku wraz z pozostałymi "Myszkieterami" nakręciła 36 odcinków Klubu...

Długo się nad tym zastanawiać? Nie wiem czy traktuję go jako kumpla, przyjaciela czy to już może jest miłość?. Z jednej strony w głębi mojego żołądka gdy o nim myśle...

Jutro jadę na kolonie... Smutno mi będzię, bd tęsknić!! A najtrudniej bylo sie porzegnac z Maś :* Byłyśmy dziś obie z Darią na dworq, a wcześniej oglądałyśmy...

Tworzenie liczebników porządkowych do 20 wygląda następująco: Do liczebnika głównego dodajemy końcówkę -te i zawsze piszemy go z rodzajnikiem określonym (patrz...

Hej hej You You ! ! ! =] Koffam pioseneczke "Girlfriend" - Avril Lavigne ... =] a sobiem jadlam lodziki smietankowo - czekoladowe ... Bylam dzisiaj z En-dżel...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin