.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "muza", strony 121 - 135 z 704

1. W czarnym tunelu, jasne światło. W białym tunelu nie ma go. W czarnej otchłani. trochę ciepła. W białej otchłani od lodu zimno. I tak gra, muzyka ta, może...

Troszke mi sie nudzi na wakacjach =( Mam do przeczytania całą trylogie ale jak na razie nie jestem nawet na etapie okładki. Ludzi coraz mniej, bo wszyscy wyjeżdżają,...

Na początku tej notki che podziekować za komentarze, dziękować! :* Nie pomyślałabym nawet, że wy sami, zostawicie mi tyle opinii. Fajnie. Zaraz napewno się...

I znowu fajny dzień z góry przepraszam ale dzisiejszy wpis bedzie bez fotibez wierszyków nie mamdziś czasu na te bajery ponieważ o 20:25 jest opole i ja je musze...

Ta sobotnio-niedzielna impreza była nadzwyczajnie udana. Oczywiście kac dzisiaj niemiłosierny. Jakiś nadzwyczajny wręcz. Rano nie do końca byłam pewna jak mam na imię...

Informacjie 6 w pracy Imię: RonNazwisko: nieznaneWiek: 40-50Praca: Strażnik centrumWygląd: Wysoki facet z brązowymi, lekko osiwiałymi włosamiOpis: Ron jako...

ok dziś nie mam dużo do gadania ale nic. Ja przypominam o konkursach na najlepszy blog i na najlepszy wiersz wiersz na moje gadu gadu a blog w komentarzach podać mi...

no i kurna kolejny dzień sql ale trzech godz franca nie mielismy bo facetki nie bylo pozatym muza i jakis pierdolony film o operze wiec przespalem sie przez pol...

siema to moj nowy blog... od czego by tu zaczac?? Eee... Moze powiem z kim macie do czynienia.. Imie kuba lat 15 mieszkam w brukseli od 5lat ( jak ktos ne wierzy to...

  takie sobie motto wymyśliłam ^^ a dokładnie, to nie ja wymyśliłam tylko jakaś bloggerka z jakiegoś tam bloga, tylko nie pamiętam już kto i gdzie xP bo ja taką...

- Kamil- chciałam strofować. Zignorował mnie. Uśmiechnął się głupio i odwrócił plecami. Stałam i odprowadziłam go wzrokiem do skrzyżowania. Mieszkamy w szeregówce,...

         OCENKI           Druga ocenka-2009 09:06:12...

heeej . (; jakoś tak nudzi i mi się i zachciało mi sie napisac nową notke . ; DD a więc ... dzisiaj dostałam 1 . ;/ nie mam zamiaru mówic tego starej . bo by pysk...

...

Elo;) jest kilka nowych rzeczy na blogu:) a dokładnie to avek100/100 i muza:) czekam na komy czy wam się podoba:) Co w szkole?? dostałam 2 piątki z chemii!!...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..46 47

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin