.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "na krawedzi dnia", strony 121 - 135 z 23259

Na początek może coś fajnego ..spodobało mi się to :) "Jeśli któregoś dnia poczujesz, że chce Ci się płakać. Zadzwoń do mnie... Nie obiecuję, że Cię rozbawię,...

Dowcip dnia O lekarzach Przychodzi kaszlący facet do lekarza. - "Dużo pan pali, prawda?" - pyta lekarz. - "I co z tego?" - "Palenie skraca życie!' - "Bzdura....

,,Być człowiekiem, to czuć, kładąc swą cegłę, że bierze się udział w budowaniu świata." Antoine de Saint-Exupéry Za wszelką cene staram sie być człowiekiem. Czuć,że...

Noc nas ukryła w cieniu dnia Cały świat w oczach zabłysnął Gwiazdy spadają obok nas blisko Dłonie bładzą w świetle ciał Żar rozpala ich nagi czar Rosa gasi...

Godzina 6:20 mój pies stoi pod drzwiami mojego pokoju...Zaczyna wyc...czyli pospane....jedyne co musialam zrobic to wziasc i wyjsc z nim na dwor... Extra bomba i...

Wiem, wiem miałam regularnie pisać notki a potem je po prostu przekopiować. Nawet nie wiecie jak mi brakuje tego bloga. Ale ten tydzień zleciał tak szybko. W sumie to...

Tak... kocham Cię Adasiu - wciąż... lecz co raz mniej... z dnia na dzień moja miłość do Ciebie jest co raz to mniejsza, słabsza... lecz nigdy nie zniknie =) Już na...

dzisiaj napisze wam plan mojego dnia bo nie mam co pisać a oto i plan: 11:00 iść do szwca po mojego buta 12:00 gadać z koleżąnkom 14:00 iść do takiego namiotu...

"Miłosne wierszyki" Chociaz znalam chlopcow tyle, Chociaz kazdy smieje sie, Jednak kazda twarz mi obca, Bo ja tylko kocham Cie!...

Pewnego pieknego deszczowego dnia Isia postanowiła że musi spełnic swoje najskrytsze marzenie spotkac sie z Tokjo Fotel. Jakoż że miala zone Weronike rowniez byla...

Zażywasz- przegrywasz (cz.1 i ost.) - Nie bierz już. - Ostatni raz. - Marcin… proszę… - Naprawdę, ostatni… Spojrzenie...

siemka wszystkim=) Dziś nie wydarzyło sie nic ciekawego.Ciesze się że mamy jush weekend,ale raczej nie bede się w nego nudzić,bo mam w poniedziałek sprawdzian z...

22 sierpnia wydarzyła się wielka tragedia w naszym kraju na Giewoncie. Doszło do burzy z piorunami w trakcie której zostało 150 rannych osób, a kilka zmarło (w tym...

poranna podróż autobusem do pracy, to jest jeden z najgorszych etapów mojego dnia ... bo wsiadam do autobusu, a tam siedzą same kurewskie ryje ...

Produkty z Aliexpress - kupować czy nie?  Aliexpress w ostatnich latach przeszedł sporą transformację pod względem ochrony klienta jak i jakości...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1550 1551

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

na krawedzi dnia ‹› kody do pet party na pkt kf ‹› naruto konan hentai ‹› kody do pet part na nk na szafir ‹› wiersz dla mamy ktorej juz ni ‹› tapety na pulpit hannah montana ‹› feuer-und-wasser ‹› opowiadanie justin bieber selena gomez ‹› wiesz ‹› wokalistka exaitet-data urodzenia ‹› texas hold dem ‹› starsze panie i mlodzi chlopcy ‹› numer komurkowy Billa Kaulitz ‹› dodatki na blog bleach ‹› kod do gry pet party na darmo ‹› sam przy ognisku nawet dym rozwiewa jesienny wiatr ‹› gdzie mieszka Sterling Knight ‹› pierwsza baza ‹› bdata urodzenia Agnieszka drewnicka ‹› Vincent Valentine opowiadanie blog ‹› the sims ‹› Bullet For My Valentine opowiadania ‹› darmowe fotki i filmy nagiej seleny gomez ‹› noc poslubna edwarda i belli ‹› air max chaussures ‹› wyznania ‹› naprawde kocham samochody ‹› pet party na nk po polsku ‹› kot do pet party na 1000 ‹› Selena Gomez 2010 may ‹› justin bieber number call ‹› SelenaGomez-Naturally ‹› opowiadania matka i syn sex ‹› victoria antonia ‹› wierzyk na kartke z wakacji ‹› werka superdziewczyna blogasek ‹› perfect ‹› porcelanowe ‹› nigdy nie ogladaj sie za siebie ‹› POLSKI ‹› justin bieber love ‹› kody na pet party na szafiry ‹› jastin beber bebe bebe piosenki ‹› statek kosmiczny ‹› kot ‹› zapomnialam ‹› tin-126-56--ky-thuat-marketing-website ‹› nastolatki robia laske ‹› opowiadanie o Lexington Bridge ‹› sex ze zwierz ‹› avki site ‹› opowiadania o Michaelu Jacksonie ‹› pomoc-dla ‹› eragon opowiadania erotyczne ‹› dom wschodzacego slonca

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin