.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "opo o tom", strony 121 - 135 z 5347

Nie mam serca zawiesić tego blożka! Może nocie nie będą się teraz pojawiały codziennie, ale i tak będę się starała dać ich jak najwięcej! Dzięki kochani za komy!...

CZĘŚĆ X: "UDAWAJ MOJA DZIEWCZYNĘ" -Ello, Tom !!! -No czego chcesz, idioto? - wybąkał zaspany Tom -Nie ma co... Fajnie mnie witasz -odpowiedziała Ewa. -Że co??...

Hej kofani! Mam nowego bloga: www.am-tom-love.blog4u.pl wchodźcie i komentujcie. A nowa nocia na tym blogu będzie jak będzie dużo komentarzy bo na razie jest...

hej wszyscy koffani leute!! Wieelgacne sorry ze musieliscie troche dłużej czekac na kolejną częśc opa ale naprawde staram sie wolne chwile na kompie spedzac na...

Znów was zaniedbuję...Staram się dodawać notki, ale nie mogę! Nie było mnie w szkole jakiś czas, i teraz to nadrabiam. Ledwo co piszę wam jedną i to krótką notkę, bo...

Szliśmy szybko . Nikogo nie było w domu co mnie zdziwiło . Ale i ucieszyło . Nikt nam nie przeszkodzi. Weszliśmy an górę i Tom położył mnie na łóżko . Zaczeliśmy się...

- Powieszę...zamorduję...ukatrupie - powiedziałam - Ale chyba nie mnie ?? -zapytał Tom - Nie , misiek ciebie nie można zabić , bo jesteś kochany . Biegliśmy tak...

Hej ;* Ten blog jush prowadziłam dawno dawno temu ale go zawiesiłam z powodów oczywistych...brak szablonów ;)) Ale teraz powracam z nowym imagem i nie tylko :DD To...

Siemka Ludki!!Niom to daje opo.Nie będe wymieniać tam pokoleji dla kogo całusy bo czasu nie ma.Wiadomo ,że dla tych ,którzy komentuja mojego blagaska.20komci-w...

To moja pierwsza notka na tym blogu i w ogole na tym serwerze:)) mam nadzieje ze bedzie podobal sie wam moj blog i bedziecie czesto na niego wpadac....:D Jeszcze nie...

…położyłam się na łóżku i zasnęłam . Spałąm bardzo dużo czasu bo obudziłam się o godzinie 3 rano(godzinie duchów) włączyłam komputer i słuchałam Avril...

…która była cała w skowronkach.Była tam też Nicol która rzuciła mi się na szyję kiedy tylko przekroczyłam próg domu. -Dobry wieczór nazywam się Simone i jestem...

...Kiedy się obudziłam Tom'a już nie było ale była karteczka w której pisało: "Kochanie! Ja niestety musiałem pujść na sesje i takie tam...Fcale nie...

Siemano No więć dzisiaj ukazuje sie pierwszy rozdział ^^ Nie licze na to że wogule sie wam spodoba ponieważ...ja najnormalniej w świecie nie potrafie pisać opek...

nagle wyżucił przed siebie puszkę, przypominała puszke ze spraiem... zaczęł się dymić... zrobiło mi się sennie, zasnęłam... co działo się później nie wiem, obudziłam...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..356 357

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

opo o tom ‹› mam czas ‹› kody do pokera nasza klasa ‹› the-power-of-hope ‹› Biografia Justina Biebera ‹› coca cola ‹› maj ‹› amy ‹› mp3 ‹› usta ‹› kate ‹› zack ‹› lzy ‹› bob ‹› harry potter i ‹› wujek ‹› anio ‹› seks ‹› MRS ‹› mia ‹› nauka 2 klasa ‹› chu ‹› muzyka ‹› selena gomez na golas ‹› asia p ‹› gry pet party ‹› lato opisy ‹› sex z curka ‹› harry pother ‹› kucyk ‹› opowiadania o demi ‹› rila ‹› rudy ‹› gram ‹› faith ‹› imie ‹› BIG TAJM RASZ ‹› Koncert justina we wroc ‹› trans ‹› wyjazd z anglii ‹› kod do kasy ‹› techno ‹› zmierzch 1 ‹› sex kobiety ipsa ‹› Master ‹› Animalsex opowiadania ‹› nasza-klasa ‹› lotnisko ‹› ruch ‹› soccer room escape ‹› anna mo ‹› Ruchanie na weselu ‹› modern ‹› gole cipki czternastolatki ‹› kot

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin