.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "rzeczywiscie tak jak ksiezyc ludzie znaja mnie tylko z jedne", strony 121 - 135 z 22648

LUDZIE KRZYWDZA jedyne czego jestesmy pewni na tym swiecie to nasz rozum i nasze mozliwosci...inni ludzie nawet najblizsi naszemu sercu nigdy nie odkrywaja...

jest 11 w nocy a ja siedze tutaj i nie mogac zasnac pisze notke slucham wciaz 'Do you know' strasznie mi sie podoba ta piosenka choc samego Iglesiasa nie...

  Yo Yo   bardzo Wam wszystkim dziękuję za te 10 komentarzy pod notką;))   nigdy mi się to nie zdarzyło... no może gdy pisałam opko ale tak to...

Mimo wielu wątpliwości, które tak długo mnie nękały...jestem szczęśliwa, no MEGA SZCZEśLIWA powiedziałbym! Kocham i jestem kochana, mimo to wiem, że nasza historia...

Czasem gdy chmury są nad nami a my zatapiamy się w marzeniach mamy ochote je gonić. Każdy chyba chciał się po nich wspinać... nie było by człowieka, który nie mial...

Tramwaj staje. Wsiada grupa ludzi i rozsiadają się na miejscach, wyjmują ksiażki, iPody... Została starsza pani i kobieta z dzieckiem. Schodzę z krzesła aby ta...

heh.... wzielo mnie wiec jestem i pisze.... Mam ochote porozwodzic sie nad umyslem ludzkim, psychicznością, zachowaniami ludzkimi, myslami, uczuciami, i ogolnie...

Wokół zamknięte bramy I cisza wokół Drąży pustkę I wielcy ludzie Odporni na ból Głusi na szept Obojętni na płacz Idą przed siebie Żyją ze sobą Dla...

Chciałabym tak bardzo was zrozumieć, choć przez chwilę poczuć to, co wy. Chociaż wczoraj powiedzieliście, że przecież część mnie jest taka jak wy. A może tylko mi...

Pewnie niektórzy uznają to za jakiś żart, bo przecież nigdy tu nic o tym nie wspominałam. Jednak o takich rzeczach muszą dowiadywać się ludzie, a szczególnie ludzie...

Z bloga mojej kochanej kuzyneczki Ani:     10 PrZyKaZań nAsToLaTa xD1. Nie Będziesz Się Wymykał Z Domu Gdy Rodzice Zasną(PO JAKĄ CHOLERĘ CZEKAĆ AŻ...

<h2> Czasem gdy chmury są nad nami a my zatapiamy się w marzeniach mamy ochote je gonić. Każdy chyba chciał się po nich wspinać... nie było by człowieka, który...

Cholera jasna. Chcesz prawdy, to Ci ją powiem. I to nie w czasie twojej nieobecności, za twoimi plecami. Prosto w oczy! Niekiedy 'ludzie' i 'ludziska' z pełną...

ZACZNE OD DEDYKACJI WIEC DEDYKUJE TE NOTKE EWELINCE MONICZYNCE I WSZYSTKIM KTÓRZY CZYTAJA:)**** ***************************************************** NA srodku...

"Istnieją ludzie, którzy mają serce ze złota. Wszystko co czynią, jest odbiciem ich serdeczności. Ale istnieją także ludzie, w których twi głęboko zakorzeniona...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1509 1510

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin