.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "NIECH", strony 14041 - 14055 z 14129

wiec odwiedzilam oficjalna strone Th -------->>>www.tokiohotel.de i znalazlam news o tej trasie z Blog 27.Ta informacja jest na BANK prawdziwa,tylko nie wiem czy...

to tytuł repertuaru który dobrze znam i wiele innych osób taki jak marlena emila dagmara beata i tejo często to śpiewamy :) fajnie

Byłam dziś w kościele uspokoić siebie i moje wnętrze. Ktoś zapyta dlaczego juz mówię uważają mnie za dobrego psychologa, ludzie wiedzą, że mogą dzwonić o każdej porze...

Pierwsza notka. Ale nie spodziewajcie się czegoś dłuugiego. Późno już jest... A dzień spędziłam calutki w piżamce więc wiadomo - taki koślawy troche :D Wymęczyliście...

75 punktów... marzenia legły w gruzach. Aga miała 85 punktów. Dostałam doła totalnego. Nie idę jutro sprawdzić reszty wyników, jestem pewna, że lepiej napisałam...

Na 10 mam rozpoczęcie roku szkolnego. Zaczynam się bać jeszcze dziś tylko prysznic i spać. Jutro musze wstać o 8:00, no koło 8:00. 15 IX jest 9 rano zaraz...

"Dobro i zło czerwień i czerń są odzwierciedleniem duszy twej Twarze dwie lustrzana igraszka pozwoli ci zrozumieć obudź swe zmysły, by zlały się z hukiem...

Hejka ludziska :(... Nie ffiem po co piszem tą nocie, ale jakuś tak muszem... Więc najpierw o takich normlanych rzeczach... Wczoraj były walentynki szkolne i...

Kiedy przeglądam strony gazet... Gdy czytam artykuły o morderstwach, wojnach... uswiadamiam sobie że ten świat nie ma przyszłości... Po co człowiek tworzy? Skoro...

Heeeeeeeejjj!!!!!!:D Nie będę się rozpisywać. Po prostu: Ci którzy chcą, żebym im oceniła bloga niech się podpisują pod tą nocią. Zapraszam!!!!

Za kilka dni walentynki ....no i dlatego dodaje kilka obrazków miłych, słodkich i romantycznych. Po prostu pasujących do walentynek :) Jeśli ktoś bedzie brał obrazki...

Pierwsza myśl znów trzeba iść do pracy,nie było by w tym nic strasznego gdyby nie ostatnie zajscia,mianowicie "koledzy" po fachu robia przekrety naciagaja ludzi na...

Hmmm... skoro już zacząłem o duchowości i tym podobnych rzeczach, skoro zaznaczyłem lekko czym dla mnie osobiście jest taoizm, to pomyślałem, że może kogoś on...

Kylie give me! Kylie give me! Baby - you're the one that melt heart I swear I'm not lying Mayby - tonight I'm gonna try my luck I can see that you want me...

Pierwsza miłość!. Tak wspaniałe uczucie prawda. Nie, nie mówię o zauroczeniu, tylko o prawdziwej miłości. Prawdziwym, pięknym, pełnym i dojrzałym uczuciu do...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin