.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "NIECH", strony 14056 - 14070 z 14129

Mówi sie: miłość. I czasem to zdaje się oznaczać przygodę i rozrywkę, a czasem coś takiego, przez co ktoś ma "zmarnowane życie", jest "złamany" czy nawet, nie mogąc...

Wkrada się ogień w serca, a wzniecony już nie może być płomień utajony, niewoli dusze, choć raz zniewolona, panuje miłość - miłością zwabiona. Niech pierś...

Ponieważ wkurzyłam się na pewien inny portal z blogami, postanowłam założyć innego bloga i w ten sposób wyrazić swoją niechęć do tamtej firmy... Oczywiście mam...

Dwadzieścia poematów o miłości i jedna pieśń rozpaczy - 1 Ciało kobiety, białe pośladki, uda białe, ukazujesz światu w pozie oddania. Moje ciało prostego...

Dzis znów o P. On chyba nigsy nie da mi spokoju. Ja nie wiem czy ja go kocham czy nienawidze... ? Jakby to powiedział B. "jestem neutralna". Tak mozna powiedzieć....

.. weszłam do sklepu po drodze, by ten ktoś sobie poszedł. Może to wcale nie był żaden złodziej jak myślałam, tylko poprostu człowiek mieszkający niedaleko mojego...

No wiec... Sa ferie. Bylam juz na 4-dniowym biwaku z moja kochana druzynka ;) Bylo swietnie! W nastepny dzien po powrocie bylam umuwiona z Grzeskiem. Nie przyszedl bo...

Tudej Milejdi była w skul...nie przepada za tym miejscem..ale mimo tego bywa tam...wydaje jej się, że nie chodzi tu o przymus czy obowiązek, ale o...

Zimno,zimno, ale mimo to częsć z Was zdobyła się na wyjazd do Kozienic:) Dziekuje wszystkim za dobra zabawe:) Mam nadzieje,ze na kolejnych zbiorkach bede miala...

Tak niektórzy opowiadają że poznali swoją drugą połówkę podczas spaceru ze swoim psem. Pies czasem jest bardzo pomocny w tych sprawach. Więc jeśli ktoś chce kogoś...

zagrajmy w karty nim zapalisz świecę zepniesz włosy w nieruchomy cień wtasujmy talie zlepione od kurzu niech patrzą na siebie zmieszane spokojnie...

To nigdy nie przeminie :d od zawsze słuychałem Linkin Parka i od zawsze to był mój The Best zespół :D Dzisiaj wpadłem przypadkiem na bloga pewnej dziewczyny i...

Sam całkiem sam nikogo przymnie niema:(:(:(:(: NIech ktoś do mnie wpadnie pliska):)KOCHAM CIE ANIU!!!!!!!!!!!pozdro

Bill:razem z moim bratem ukisić ogóra... Tom:Biiiiill... Bill:No co?Przecież my zawsze chcieliśmy ukisić ogóra... Tom:Niech pan go nie słucha on mówi dzisiąj...

Jak ktoś chce żebym na swoim blogu umieściła jego adres www to niech komentuje...napewno dodam! :]

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin