.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Marta", strony 1411 - 1423 z 1423

Elo! CO TAm u WAs?? U mNie JAk ZwykLE NuDA:( DziŚ ByŁEm w OlSZtyNIe. A TAk NArazIE pZRez FErIE TO TylkO SIedze Przy KomPIE i GARm,SłuCHam MuUzy LUb GAdam NA GG....

To jest w sumie moja pierwsza notka :D. Dzisiaj wkoncu zostala zapisana na kompa bajka z pewnego melanzu u Cioliego, ktorej autorem jest Bala i Ada. Ja tam...

Racz mnie wybawić, o Boże; Panie, pośpiesz mi na pomoc! Niech się zawstydzą i okryją rumieńcem ci, którzy czyhają na moje życie. Niech się cofną okryci...

Mam na imie Marta i mam 14 lat. Chodze do klasy II gimnazjum! Mam nadzieje, że ktoś mnie odwiedzi i cos do mnie i o mnie napisze!!!

SiemKA....co tam u was?? BO U mNIE UjDZIe. DZiS w schOOl ByŁA KLAsóWa z MAtmY i SPRAwdZiaN z CHeMii. Z CHemII Wydaj MNIE< lol > się ze poszło DobRZe :) a z MAtmY MAm...

Eh to znowu ja... dzisiaj naprawde miło spędziłam dzień z moimi kumpelkami Lidka i Marta :)) My gdy spotkamy sie we trzy to zawsze coś wymyślimy ... wczoraj...

*Serce* Pękło mi serce było ze szklanej srebrzystej porcelany promienie słońca prześwitywały je na wskroś było dobre tajemnicze lecz bez większych...

Siemka! Mam na imie Marta i w maju skończę 16 lat. Urodziłam się 16 maja 1990 roku i jestem z Radomia. Mam starszego o cztery lata brata - Artura. Oto nasi...

Ello ello!! No więc pierwszą notkę jak widać dodaje ta osoba która sie najwiecej namęczyła przy robieniu tego bloga czyli ja(Marta):) Jeszcze wszystko nie jest...

Mam na imie Marta i w maju skończę 16 lat. Urodziłam się 16 maja 1990 roku i jestem z Radomia. Mam starszego o cztery lata brata - Artura. Oto nasi znajomi: - Łukasz...

Mam na imie Marta i w maju skończę 16 lat. Urodziłam się 16 maja 1990 roku i jestem z Radomia. Mam starszego o cztery lata brata - Artura. Oto nasi znajomi: -...

Więc z naszego życia da sie jeszcze troszke wyciągnąć... Tak więc zakochałyśmy się w tym samym chłopaku ale Marta K mi ustąpiła więc pomyślałam DO DZIEŁA... Ale teraz...

Cześć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jestem marta nazwisko mam po tacie oczywiscie prosze zostawiajcie notyyyyy pleas mam 11 lat... Nastepna nota...

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

Marta ‹› Moje nagie fotki ‹› adam sztaba ‹› miley stewart -hannah montana 4 ‹› matka z curka ‹› jaka jestem ‹› skip beat ‹› znane ‹› shrek ‹› pety party ‹› najfajniejsze ‹› TEXAS ‹› to ty moja mamo ‹› bo czasem mamy ‹› jak zalorzyc blog ‹› sex opo naruto ‹› na wakacje ‹› leci komar ‹› doda ‹› bloga ‹› Angel Escape ‹› panna nikt ‹› dziki ‹› heavy metal ‹› piotr rubik muzyka ‹› ubrania ‹› miecz prawdy blog ‹› pierwsz ‹› 200 ‹› para ‹› blog nieaktywny ‹› ruchanie mamy ‹› wiecie ‹› gry huntik ‹› gra ‹› dla matki ‹› art ‹› boy ‹› joey ‹› cud milosci ‹› Iron-PuppyUnderdog ‹› pink ‹› specific ‹› Rodzinka ‹› matka syn ‹› pet party ‹› kodypat party ‹› lady carmen ‹› jeste ‹› jani ‹› pewt party ‹› kody do empire ‹› major tychy ‹› avki emo ‹› raz

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin