.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "AAAAAAAAAAAAAAAA", strony 1 - 15 z 17

  Co dziś a co jutro? Co wczoraj i mnie spotkało w ostatnim czasie? Hmm myślałem, że tak jak w maju na tydzień przed zjazdem to jeszcze się niekomfortowo nie...

Byłam na targu niedawno. I kupiłam sobie faajną spódnicę. ;D Z myślą o bierzmowaniu.. Mam 23 już. I mi się straaasznie spodobała ta spódnica. ; )) Tylko jeszcze...

Guest_Kasha1999: I jak ci się podobaGuest_Sharpey1245786: Jest bombowyGuest_Kasha1999: wiem sisGuest_Kasha1999: ładnie ciGuest_Kasha1999: na mnie było za...

Tęsknię za nią, tęsknie za każdym jej gestem. Za każdym słowem i tym ciepłym i tym gorzkim. Za każdym jej spojrzeniem, a jednak nie mam odwagi się do niej zbliżyć....

słuchając U2 - With or without you Pytanie tygodnia: Masz coś do Micka? W poniższej rozmowie rozchodzi się o live U2 - With or without you < klikać...

... komp mi się jebie ;( MASAKRA przy biurku jakiś głupi kojec uniemożliwia mi ruchy palcami na klawiaturze... Matko boje się że mój komputerek zaraz się spali...;(...

Wzięło mnie na TAI:) Oficjalnie stwierdzam, że muszę se te dwie płytki załatwić, nie ma innej opcji:P (Lill, jedź że szybciej!^^) Nie wiem jak zacząć...

Dziewczyna o wyglądzie chłopaka wstała i rozejrzała się. Była w jakiejś jaskini, w której temperatura przekraczała 40 stopni. -Kurw* strasznie tu ciepło-oznajmiła...

... różne inne:)Postanowiłam nie pisać notek codziennie,bo były by krótkie.To chyba oczywiste,że nie bedzie co chwila nowych newsów,wieści...Dobra nie chce mi się...

Tłumaczenie Viva Live 23.02.07 Gulckan:...[...] czekamy tylko na Bill'a, Tom'a, Gustav'a i Georg'a, aaa sa juz tutaj.. Hallo, co tam u was? (kieruje mikrofon...

Krzyk Krzyczę,głośno,bardzo głośno Nikt jednak nie słyszy Dlaczego?Czy to tak trduno zauważyć? Przecież słychać mój krzyk Słyszysz?Prawda? Powiedz,że...

jahu:) ale jestem szczesliwa;) zakochana;) mniam slodkie uczucie..szczegolnie jak sie am takiego slodkiego misiaczka jak moj:) aaaa kocham cie aniolku:) kocham...

Wykonczona... calkowicie wykonczona... yyy... Jeee... - Akio...to ostatni taniec. Wytrzymasz? - Nieee wieeeem - jeknelam. - Hmm... - Dobra dobra!!! - ozywilam sie...

Wstawał piękny wrześniowy poranek. Nasi bohaterowie jak zawsze zbierali się po ostatniej libacji. -Kurwa, jak mi łeb napierdala.- stwierdził Puchatek łapiąc się za...

AAAAA jak on mnie podnieca! AAAAAAAAAAAAAAAA ależ mi sie podoba! tak bardzo chciałabym z nim robic seks! ooooooooooooooooooooooooooooooh MMMMMMMMMMMM jest tak...

strony:1 2

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin