.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "BEJBE BEJBE BEJBE OOO MAJ", strony 1 - 15 z 23476

Dobra, co by tu?; Odkąd o mało nie powiedziałam do mamy "pierdolę, dupcę", siedzi mi w głowie to, że muszę, MUSZĘ w końcu coś napisać. I nawet wiadomo, co.Woodstock....

Wigilia dawno minęła, a szczur dopiero teraz postanowił przemówić nieco ludzkim głosem. Zwłaszcza że ma do wyboru: przemawiać albo się eksploatować. Wybór prosty. A...

  Nie ma nic lepszego, niż miłość do największej gwiazdy na świecie! W tym opku spotkamy się z zakochaną po uszy fance Justina B.. Będą dramaty, romanse oraz...

Tatiana Okupnik (ur. 2 września 1978 w Łodzi) – polska piosenkarka, autorka tekstów, kompozytorka i prezenterka telewizyjna. W latach 1998–2005 wokalistka...

No rzesz kufa, jestem chyba jakaś chora. xD Z mojej własnej, nieprzymuszonej woli zepsułam kontakty z przyjaciółmi. A przez co? Przez to, że obudził się we mnie ten...

odrobina lekceważącego dystansu jest konieczna, żeby zachowac poczucie własnej wartosci . Nie jesteś naprawdę pijany, jeśli jesteś w stanie leżeć na podłodze...

jego niebieskie oczy pokochała od razu.         nikt nie może tracić z oczu tego, czego...

Czy ty chcesz mi udowodnić, że IQ może być ujemne ? `Opisy, cytaty, wierszyki.. . bez dotykania pleców nie ma miłości . A niebo znów na głowę spada mi. I...

yy.;d dobra znalazłam chwilę i dodaje notke.;d co do pytania z jakiej książki, to szczerze mówiąc nie wiem hehe.;* a notki nie wiem czy będą częściej dodawane bo...

Pierwsze co chce napisać to `Przepraszam`. za to że tak zaniedbałam tego bloga. eh. ale mam teraz photobloga i tak jakoś wyszło że czasu nie mam;] obiecuje że chociaż...

Znowu długo nie było notek. . ehh. ; p to przez te wakacje. ; pp nawet mi siee nie chce. ; p no alee dzisiaj będziee trochee długaa.;d miłego...

Następny dzień. –Zabierz mnie gdzieś bejbe. No weź mnie gdzieś nie będę przecież tutaj dupy trzymać całe życie. Weź mnie na statki w podróże dalekie i piaski...

Przeglądając nowe posty, Zgroza widzi swoje imię. Czyta uważnie, po czym uśmiecha się. - A więc Miss Kropek wyzywa mnie na udeptaną ziemię? Hm… - myśli. Po...

Tiaa, powrót tak jakby. ' Chłopcze! Gubisz się w wyznaniach! ' Taaa, nawet takich dwóch chłopców się gubi. Może nawet 3 ?. I zapewne nie tylko oni, ale...

kozaczysz,krzywo patrzysz,niewiele znaczysz i tak za kazdego prawdziwego skurwysyna pije teraz drina. kiedy patrze tak na Ciebie,z czym do ludzi a ja...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1565 1566

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin