.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "GOLA CIPKA DODY", strony 1 - 15 z 1589

Doda Doda: jestem nieziemskaInformację o zdobyciu złotej płyty za album "Diamond Bitch", Doda przyjęła z nieskrywaną radością. "Juhuuuu! Jestem cudowna,...

Petycja cieszy się popraciem. Odsłonięcie gwiazdy Dody w opolskiej Alei Gwiazd planujemy na początek sierpnia, wiadomo dlaczego taka data :) Obecnie jesteśmy na...

KOCHANI, od razu chciałybyśmy Was uspokoić, ponieważ zgodnie z planem WSZYSTKIE materiały (300 ulotek na osobę + 100 plakatów) powinny do Was dotrzeć już dziś (czyli...

Oficjalnie informujemy, że pierwszy etap akcji dobiegł końca, jednocześnie ogłaszamy POCZĄTEK DRUGIEGO ETAPU, który bedzie trwał do 11 września. W drugim etapie...

Oficjalnie informujemy, o najpoważniejszej akcji fanów, jaką kiedykolwiek byliśmy w stanie zorganizować. We współpracy Fundacją DKMS (Baza Dawców Komórek...

Koniec nerwówki i koniec stresu ;D Głosowanie na Polski Hit Dekady zakończone!Doda triumfuje w dwóch kategoriach:-POP UTWÓR DEKADY dla "NIE DAJ SIĘ"-POLSKI HIT DEKADY...

Trasa koncertowa Britney Spears, Circus zbiera bardzo pozytywne recenzje i gromadzi tysiące fanów. Nie przeszkadza im to, że wszystkie wokale lecą z playbacku, a...

KOLN DODY Doda hmmm "doczekała" sie swojego klona ! Nie jest tym przerażona lecz najgorsze jest to ze jest to facet ! W zacgowaniu wogóle nie róznui sie do...

Znowu to sobie zrobiłam, znowu pozwoliłam żeby mnie przerżnął. Ba, qrwa... długa to historia. W ubiegłym tygodniu w poniedziałek miałam szkolenie w wwa. Wyjechałam w...

Doda - Biografia Dorota Rabczewska, znana też jako Doda lub Doda Elektroda, urodziła się 15 lutego 1984 roku w Ciechanowie (jest córką medalisty...

Już jest nowy teledysk Dody chyba to jest jeden z lepszych teledysków i piosenek jej. Teledysk jest bardzo śmieszny na początku a zresztą co ja wam będe mówiła sami...

::"JESZCZE WAS ZASKOCZĘ!"::Doda szykuje dla swoich fanów sporą niespodziankę. Gwiazda nominowana do nagród ESKA Music Awards w kategoriach Artystka Roku Polska i...

Znaleźliśmy coś dla prawdziwych fanów Dody - rajstopy "Doda line". To egzemplarze "kolekcjonerskie", ostatnie na rynku, bo Dorota wycofała się już z tego biznesu.

Płyty DodyPŁYTA VIRGIN - album debiutancki1.Dzieci Ziemi2.9 życzeń3.To Ty SINGIEL4.Nie złość Dody5.Nie tak - do mnie mówi się6.Nie odpowiadaj7.Na niby8.Masz jeszcze...

Telewizyjne hołdy dla Dody               "Mimo, że wczorajszy odcinek Gwiazdy tańczą na lodzie utrzymany  był...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..105 106

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

GOLA CIPKA DODY ‹› seks jest jak dobra tabliczka czekolady ‹› stracona ‹› kody do gry domowych party na nk ‹› rose ‹› kody na szafiry do gry pet party ‹› zpl ‹› tuz przed snem ‹› szkice dzieci ‹› high voltage ‹› x men ‹› kod texas hold dem ‹› opowiadanie jrock ‹› TEXAS ‹› cipki16 zdjecia ‹› bit ‹› mamy i taty ‹› sim 3 jak zrobic wodospad ‹› Sex z curko ‹› szczesliwa ‹› boni tayler ‹› bill wampir ‹› sex z psem ‹› wiersze emo ‹› spooky girl ‹› zajebiste ‹› Metal Slug ‹› woda ‹› max ‹› Ola-truskawka ‹› anka12 ‹› wlosy emo ‹› chalo dziadku ‹› sprawy cywilne ‹› Girls safira ‹› wjo ‹› naprawde ‹› projekty ‹› gry ‹› bieber opowiadanie ‹› Cipki 14 letek zdjecia ‹› wedrujac ‹› papier ‹› true blood ‹› diddl litery ‹› WIERSZ O KWITACH ASTRY ‹› pety party ‹› najnowsze blogi ‹› zdrowe ‹› lol ‹› Green Day ‹› o smierci ‹› szkolenie ‹› nurya cod ‹› samsung

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin