.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "HAHAHAH DŻASTIN xD LOL DOWN", strony 1 - 15 z 1993

The internet was made to share important data, but quickly turned into a mega hard drive of porn, shopping and clean funny pics. Similarly internet sites like...

Film Lol Online Bez RejestracjiOpinia Wychowawcy O Uczniu Z OrzeczeniemJaka Bedzie Pogoda Po 20 Lipca Nad Morzemkingdoms of amalur reckoning spolszczenie torentfuller...

How A Power Point Presentation Could be Created Intriguing With Funny Or LOL Pictures? About the globe in offices and meeting suggests a really serious, boring and...

Dżem dobryy . ;DD . Dzisiaj nie szłam do kościołka . xD Wstałam o 7.15 . <lol> No a teraz czekam na obiadek no i  tak sobie weszłam . xD Humorek...

Przed chwilom mama z wywiadówki wróciła na szczescie mama nie jest bardzo zla o te 6 gal jesli sie nie poprawie to bede zagrozona z techniki i informatyki lol......a...

Hej hej ... Powiem , ze ogolnie to nie jestem zadowolona z dochczasowego zycia , ale Alex ma w sobie tyle sily , ze daje mi to chec do kolejnego dnia. Matula znowu...

LOl

wOw! Moja pjerfsza dEdYkAcJa dla LULU, ot co xD Chciałaś nOtE - masz. Wiem, że jestem bOsSsKa :P Nie musisz mi TEGO mówić.Ahhh... jutro jUsH zakończEniE xD Suuuper...

Moje KoChAnIe ma takiego boSkiego blogaSa... ;* TeSz kcę xDNie bendzie tego, co miało być :P TeRaZ jEsT tO! [!]W sql było FaJnOoO... *LOL* =* [KoChAnIe, szkoda, że...

lol

lol

Elo! Dziś z Aguś na dworze xD Zajebiaszczo było :P No, bo nie ma to jak szwędać się po budowie i co chwile krzyczeć "lol, hihihi" xDxD Albo moja wręcz...

to jest blog poświęcony słowu "lol" LOLdlot co nie ??

heej... i znów jestem chora kurwa mac! to juz jest nie do zniesienia!! Mogła bym zachorowac na raka i by był spokoj a nie co 2 tygodnie na cos.. moze mam AIDS ze...

lol

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..132 133

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin