.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "KOCHAC", strony 1 - 15 z 808

Jeśli chodzi o sex.Te cale slowa jak kochac się a nie bzykac itd.Chodzi mi o Piotrka.Chcialabym powiedziec ze będę i chce się z nim kochac ale to jest dobre jak...

http://www.uczuciowa.pl/upload/20150304233512uid1.jpgKazdy by mogl powiedziec kocham.Podobno to tylko slowa.A umialbys udowodnic?hmm poki co to mi to udowania jedna...

1) Dopada mnie smutek Dopada mie zlosc Serce mocniej bije Bo ranisz je wciaz O tobie myslec nie moge Bo serce mi peka O tobie zapomniec nie...

1) Milosci ja kiedys nie zalam Ja wtedy cie nie kochalam Lecz wszystko sie teraz zmienilo Kidy cie tylko poznalam Wszystko stracilo znaczenie ...

 "Kazdy mysli , ze do szczescia potrzebna jest uroda. Lecz w zupelnosci wystarczy milosc, serce i duszy pogoda" Była młoda ... Ładna ... Zgrabna... Porządna...Chcial...

można kochac tak lekko, można kochac bez granic, Kochac, żeby zawsze i wszędzie byc razem Wierzyc, że jest dobrze gdy, jesteśmy sami." jesteśmy...

>Czy ktos kiedys zadał sobie pytanie czym jest miłosc??chyba kazdy z nas wie ze miłosc to jest dazenie kogos szczegolnym uczuciem..nie raz wielim czasami małym ale...

"Kochac i tracić pragnąć i żalować padać boleśnie i znów sie podnosić krzyczeć tesknocie : precz! i blagac : prowadż ! oto jest życie nic, a jakże dosyć"

Powiedz, czy to grzech kochac cię i tak bardzo nienawidziec, nienawidziec. Powiedz .. kochac i tracic jest tak łatwo ..

Nie wiem kogo kochac... Nie wiem o kim śnic.. Pozostaje mi tylko w samotności życ... Czekając, aż ten jedyny przyjdzie.. Poda dłoń... pocałuje... powie "KOCHAM"...:(

KoChaC To nIe ZawSze Byc RazeM... KochAc To Ufac I czUc...

jesli przyjdziesz do mojego domu nie szukaj mnie w zadnym z pokoji znajdziesz mnie w lazience w plamie krwi... zyletka w rece... nie to nie byla Twoja wina,to...

Mamuska zaczyna dbac o kontakt jak mało kto?i co z tego?nie zależy mi…kiedyś tak,i to jak najbardziej to wolała się z innymi pierdolic.Ok…teraz dla mnie...

Myslalam ze nie kocham już Rysia no ale jednak…to takie smutne.Wiele bym dala żeby naprawdę się w nim odkochać.Nawet nie wiecie jak mnie to bardzo...

Troche mi w tym szkoda bo to wszystko przeze mnie.Od kiedy zaczelismy się kochac to pytałam się go czy jak się będzie spowiadać to jako ksiądz czy on będzie miał...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..53 54

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

KOCHAC ‹› TEXAS HOLDEM GRA ‹› good game cafe ‹› sto ‹› opowiadanie porwanie jacob ‹› girl ‹› Nago laski w toi toi ‹› opowiadanie hanka ‹› piosenka dla dzieci ‹› sex z bratem ‹› nowe filmy h2o ‹› mir ‹› bot gra na ryby nk ‹› Maciej ZlyNiedobry ‹› spa ‹› opowiadania yaoi- itasasu ‹› lay ‹› PET PARDY ‹› justyna ranicka ‹› kocham ‹› good ‹› alisia keys ‹› odcinki rahan ‹› naruto yaoi ‹› justin bider ‹› naruto i 4 hokage ‹› hard yaoi ‹› usmiech-z-esti ‹› wolverine X MEN ‹› lubie ‹› Svalvolati on the road ‹› zostan ‹› koty ‹› ruch ‹› opis ‹› Rose- closterkellerka ‹› salon ‹› pies posuwa dziewczyny ‹› romans chan ‹› Www ‹› marta pietrzak ‹› women ‹› Kim jest ‹› dzieci nago ‹› kod do pet party na syafirz ‹› radosne bytowanie ‹› POLSKI ‹› notka ‹› otchlan rozpaczy ‹› kady ‹› paznokcie ‹› guiz h2o ‹› niby ‹› logo ‹› kod lyoko The Life

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin