.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Naruto i Gaara", strony 1 - 15 z 2244

Pakaże wam  Gaare I Naruto Jako hokage i kazekage. Hej mam na imie Gaara. Mam 30 Lat. Hej mam na imie Naruto Uzumaki. Mam 30 lat .  

Biografia zamówiona przez: www.yumi-hike.blog4u.pl Gaara Gaara (jap. 我愛羅, Gaara?) – fikcyjna postać występująca w mandze i anime...

Ach, poświęcam się dla was. xD Wstałam wcześniej, bo nie wiem jak będzie w ciągu dnia. I nie wiem czy będę miała czas na dodanie notki. xP I od raz przepraszam...

„Czekając na cud…” -Ja się nim zajmę – uśmiechnął się triumfalnie czerwonowłosy i ruszył na starszego Uchichę. Sasuke w tym czasie opadł na...

SZEŚĆ MIESIĘCY PÓŹNIEJ Hinata była na sali porodowej. Akurat dziś razem z Gaarą musieliśmy przybyć do Konohy załatwić kilka spraw a staliśmy teraz przez salą...

-Dziękuję wam jeszcze raz... Są śliczne!-krzyknęłam i ponownie przytuliłam Sakurę. Obie zaszłyśmy na dół. Chłopaki grali w karty. Podeszłam do Naruto cała w...

Gaara-moja ulubiona postać .Gaara z pustyni to chłopiec zakompleksiony w sobie. Miał bardzo smutne dzieciństwo ponieważ gdy zapieczętowano w nim potwora nękającego...

Kolejne 2 notki na mana24-narukurenai.blog4u.plW mojej chorej głowie uroił się pomysł na ino x gaara. Blog znajduje sie pod adresem mana24-inogaara.blog4u.pl ale na...

Cały czas pokazuję wam różne rzeczy z Naruto,gify itp...ale może wy nawet nie wiecie kto to jest,no więc teraz pokażę wam różne postacie z Naruto: Sasuke...

Powiem wam, że dzisiaj suprajs! xD A konkretniej znajdziecie niespodziankę w ostatniej części notki. ^^ Dedykacja dla wszystkich czytelników i każdego z osobna....

Trochę historii „Naruto” to jedna z najpopularniejszych mang na świecie, której autorem jest Masashi Kishimoto. Manga została opublikowana po raz...

Najprościej mówiąc "Chakra" jest to energia, zmieszana z dwóch podstawowych elementów człowieka, (Siły-fizycznej) dzięki której normalny człowiek wykonuje...

Fotki Naruto Owoce   :Mi się tu najbardziej podoba Deidara,Ino,Gaara, Orochimaru, noi Sasori też mniej więcej

Akamaru Akatsuki Anko Asuma Choji Deidara 08. Gaara Gamabunta Gamakichi Haku Hidan Hinata Ino Iruka Itachi Jiraiya Kabuto 19....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..149 150

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin