.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Nudy ", strony 1 - 15 z 1921

Do końca roku pozostał tydzień. W szkole nudy ! Nic ciekawego się nie dzieje ... Nie mogę się doczekać wakacji. W te wakacje wyjeżdżam do Paryża ;D Och ... jak ja się...

BODY {FONT-SIZE: 10px; COLOR: white; LINE-HEIGHT: 10px; FONT-FAMILY: verdana;} P {FONT-SIZE: 10px; COLOR: white; LINE-HEIGHT: 10px; FONT-FAMILY: verdana;} TD...

Nic nowego się nie dzieje, czyli NUDY :/

Ale nudy :P wczoraj i dziś oglądałam High School Musical 3 ;)Byłam też w kinie ale wczoraj kupiłam na DVD :*Jest super xDFotki :

Ostatnio nic się nie dzieje. Nudy tylko. Mam poprawę sprawdziany z historii. Zawsze mi kiepsko szła XD. No ale cóż, postaram się jutro może coś się ukula. ^^ Trzeba...

Nudy, nudy, nudy.......Zacznę od budy. Był sprawdzian z histry (histeria! :O)....Potem próba na apel :P ;P :P.. Jutro sobie jadę w siną dal...

Siema dzis wstałem najszybciej ze wszystkich xD więc weszłem na laptopa x] były nudy wiec wlanczyłem se TV x] jak moja mama wróci z Asdy[sklep] i zjem obiad to...

Ale nudy i nudy, kiedy wakacje, teraz prace i nauka. Nieeeeeeee niech to będzie już koniec, ktoś sie ze mną zgadza? Komentujcie i wchodźcie na...

Nudy

Elo!!! Nudy nie ma co robić a wy nie piszecie komentarzy i nie mam na co odpowiadać .. No chyba mnie rozumiwcie !!! No ale są też dobre strony jest wikend i nie...

Siemka co u was bo u mnie nudy i nudy nie mam o czym pisac na blogu. Macie jakies pomysly to...

Witam,...u mnie nudy a u Was?! Dzisiaj nie poszłem do szkoly poniewaz mam szczepienie ...;/ Bylem raz na szczepieniu a na to co teraz ide to wtedy to wycofano;/ ..W...

Siemka Dziś nudy jak zwykle ale do szkoły naszczęście nie tyrzeba iśc. Nikola i Ada dziś u mnie były. Dla KasiiM Trzeba chodzić do kościoła ale ja to olewam....

Hejka, czemu nie komentujecie bloga??? A co do Bartka to nie pisz takich żeczy na moim blogu bo to nie odpowiednie miejsce na to. Mam kiepskie samopoczucie... Nic mi...

Ha!No i kolejny dzień..kolejny NUDNY dzień[!]Kto w ogóle wymyślił NUDY [?][!]Nie wiem, ale jak się dowiemto rozszarpię TO TO na strzępy [!]Ughs... Zua jestem... na...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..128 129

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

Nudy ‹› Damn ‹› galaxy life ‹› Www ‹› dan balan ‹› pow ‹› iego numer telefonu ‹› Tajemnica ‹› seks siostra brat ‹› najnowsze ‹› ice ‹› kod do gry pet party na nk ‹› gra rodzinny sekret ‹› ubrania ‹› sakura orochimaru ‹› sex z ojceem ‹› miliony-liter ‹› kwiaty ‹› wspomnienia ‹› selena gomez nago ‹› alyska ‹› iron ‹› Jsin Bieber gg ‹› panny ‹› KONCERT JUSTINA BIEBERa ‹› nazwy an en-ka ‹› avki na nk dziewczyny ‹› jakie lubi dziewczyny ‹› diary ‹› skarb ‹› 600 ‹› white orange and green ‹› big time rush ‹› 123 ‹› forum ‹› ciasta ‹› selena gomes ‹› patryk nati ‹› strony ‹› gady gadu sterlinga knighta ‹› pod party ‹› 211 ‹› Kakashi iruka yaoi ‹› migitliwy lot motyla ‹› syn sex ‹› bilety ‹› darmowe szafiry w pp ‹› ode ‹› Sylena gomez nago zdjencia za darmo ‹› justin tapety ‹› mia ‹› fotografia ‹› kody pet party na nk ‹› szczera ‹› Seks z ojcem

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin