.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Panna Stokrotka", strony 1 - 15 z 1590

internetowe wpadki ludzi panna młoda 28322

panna młoda wtopy internetowe ludzi

Panna M. i jej pustka, która od czwartku nie pozwala normalnie funkcjonować. Dlaczego?! Dlaczego los sprawia, że w jednej chwili tracisz wszystko? Jedna chwila i...

jak stokrotka, zakwitła tuż obok spoglądała spokojnie, stylowo miała w sobie coś jakby z kwiatu urok, który pokazywała światu ciepło, którego fragment ogrzał no...

Życie czasami bywa cuuudowne;) Zobaczyłam się z ludźmi po wakacjach, a za niektórmi się strasznie potęskniło, pokłóciłam się z wakacyjną "miłością" i zdementowałam...

Wiem, że wygląda średnio, ale to ze względu na to, że jak tylko ten deser zrobiłam, to chciałam jak najszybciej zjeść, więc w ozdoby sie nie bawiłam tym razem...

No i cóż - zawędrowałam do Panny G. Wrażenie wstępne. Wita mnie spokojna, ciemna zieleń. Po adresie, który składa się wyłącznie ze słowa bum, można się spodziewać...

Gdy śliczna Panna Syna kołysała, z wielkim weselem tak Jemu śpiewała: Lili lili laj, moje Dzieciąteczko, lili lili laj, śliczne...

Postanowiłem odłożyć filozofię na czas wakacji Szestow trochę zmarszczył brwi z tego powodu ale no cóż. Wybrałem książkę Paulo Coelho "Demon i panna Prym", wybrałem...

Panna cotta light - składniki 250 ml śmietanki 18-proc. 250 ml mleka 4-6 g żelatyny laska wanilii 30-40 g cukru Panna cotta light - sposób...

Heloł mila TY.! Teraz kolej przyszła na ciebie. Zaczne od orginalnego adresu "rozczochrana panna" nio nio gustownie. :) Do pierwszego wrażenia zaliczamy...

Zmęczona usiadłąm na kanapie gdy usłyszałam dzwonek do drzwi. Niechętnie wstałąm z tej wygodnej, męciutkiej kanapy.- Elizabeth? - zapytałam zaskoczona- Kochana...

Ponieważ horoskop to jakiś rodzaj magi, daję dzisiaj horoskop dla Panny. Dla Pany ponieważ to jest właśnie mój zank zodiaku :). Co jakiś czas będą takie horoskopy....

PANNA (23.VIII. - 22.IX.) Zainteresowania: dokładna i precyzyjna praca, zdrowie i higiena, analizowanie innych. Cechy negatywne: zachowania na dystans,...

Pewna dość osobliwa i dziwaczna panna na blogu pisze, że walczy z dziewczynami na śmierć i zycie Tak się zkłada, że chodzimy do tej samej klasy (niestety)

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..105 106

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

Panna Stokrotka ‹› powietrze ‹› kiedy sterling knight ma urodziny ‹› newsy-Justin koncerty w polsce ‹› GOLA CIPKA DODY ‹› ciocia i sex ‹› data urodzenia ‹› body ‹› palace escape ‹› justyn ‹› hermiona i scabior ‹› skip ‹› kady na Pet Party ‹› analiza wiersza czego wam ‹› krytyk ‹› inna blog 4u ‹› motor hed 1916 ‹› subway ‹› dodatki na bloga-bleach ‹› opisy na gdu ‹› zakupy ‹› pytania justina bibera do fanek i tumaczenie ‹› strona ‹› razem ‹› 333 ‹› fotki ‹› Harry ‹› blisko ‹› Alex Potocka ‹› public ‹› krzyk ‹› czarne ‹› 200 ‹› szukam ‹› miec ‹› zostan ‹› gupie ‹› dzieci ‹› air ‹› 1 sex ‹› facet ‹› hand ‹› lee ‹› gry ‹› 214 ‹› sami ‹› wiek Agniszki Drewnickiej z zespolu Exaited ‹› Sakura i Gaara love ‹› gdzie wpisać kody do pet prty ‹› kod pet party ‹› 14 latki nago zdjecia ‹› zaglosuj justin bieber w polsce ‹› kody na bronie ‹› karola ‹› pretty

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin