.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Piekne", strony 1 - 15 z 797

patrzysz w te piekne oczy i nie zastanawiasz sie jak to mozliwe.a teraz tesknic zaczynam.z bliska.kurcze sie przez caly dzien...i to ja wtedy decydowalam....zdawaloby...

Zycie jest piekne bez wzgledu na to czy ma sie swoją drugą połówke czy "jeszcze nie" :) przyjdzie czas nie martwcie sie :) cieszcie sie wolnoscia i kochajcie swój...

Wreszcie sie zakochałam...:)) i ze wzajemnoscią . Teraz czuje ze nigdy juz nie bede sama. Kocham mojego skarba i wiem ze on mnie tez. Jestesmy ze sobą od ponad...

Gdy zadzwonił budzik niechetnie wtała z cieplego lozka i udala sie do lazienki w celu wykonania porannych czynnosci.Byla bardzo nie wyspana, i zla. A to tylko...

Wciaz w swoim zakrwawionym sercu czuje ogromne zagubienie i poczucie ze nie umiem sobie z tym wszystkim poradzic, ze nie umiem sie we wlasnych myslach odnalesc....

Minely piekne chwile, pozostaly bolaca wspomnienia, zakopałam swa milosc, w grobie uslanym orchideami. Krzyz bolesci otworzyl, Ramiona przede mna... lzy...

Boze ja juz chce 7.12 bo chce juz jechac do Niemie.A pozniej chce 16.12 bo chce juz jechac do taty do Anglii juz chce zobaczyc wszystkie zabytki i wogole np.Big...

W chwili przelotnej ciszy wrocilam myslami .. do tylu .. zachaczajac o wspomnienia te piekne wspomnienia.. zima.. snieg za oknem lezy.. zimno mruz....tee piekne...

Zaczeła od koszuli gdzie sie jej ujawniła jego wysportowana klata.Calowala i lizala az doszla do skorzanego paseczka.Rozpinala go caly czas skladając slodkie...

Usiadla na niego calujac jego slodziutkie usteczka.On natomiast uruchomil swoje rączki.Sciagnąl jej bluzke a ze nie miala stanika to ku jego oczom ukazaly sie piekne...

Bylo blisko wieczora i zaplanowali jakis film na laptopie z pyszną kolacja.Ona zrobila cos delikatnego.W koncu lubila gotowac.Byli głodni ale najbardziej to mieli...

Wczoraj przyjechalam do Katowic.Jest 24.06.Powrot ciezki,plakalam a potem nagle sie smialam.Juz z tego wszystkiego szaleje i dostaje jakiegos obłędu.Czemu ja tak...

http://tenajlepsze.pl/uimages/services/tenajlepsze/i18n/pl_PL/201207/1341505147_by_tenajlepsze_500.jpg?1341505148Tak mi napisal i to piekne slowa.Ja za nim tez bardzo...

http://www.kobiecanatura.pl/upload/images/nigdy_nie_zapomne_dnia_2014-12-26_23-25-23_middle.jpgTo byl dzien moich urodzin.Kolo mnie byl i mi powiedzial kocham cie.To...

http://www.temysli.pl/upload/images/medium/2013/03/0_0_0_1174705679.jpgZrobil to nie raz a ja tak nie chce.Juz nie!to za bardzo boli.Dlatego to jest mym marzeniem.By...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..53 54

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin