.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Renia", strony 1 - 15 z 50

Jest 5czerwca a Rysio sie dalej nie odzywa.Gadajac z Piotrkiem powiedzialam mu o tym co byl w szoku.Mowil ze to bardzo dziwne bo jeden sms go nie zbawi.Widac jednak...

hydroponics productscoastal living magizenecyanosis childblack sofa tablesbest torrent websitecyclone plasticsbest towing powergarden state physiciansweight watchers...

Okres urlopowy sprzyja nadrabianiu zaległości. Postanowienia i plany odkładane z dnia na dzień mają szansę nabrać realnego kształtu. Czas już chyba najwyższy, by po...

PLANY, MARZENIA... Co za dzień.. nie chciało mi się iść do szkoły, dlatego namówiłam mojego ukochanego na labę... Poszliśmy na kawę, gdzie...

Myślałam, że poniekąd byłam na to przygotowana. Nagle musiałam wrócić do rzeczywistości. Jeszcze chwilę przedtem czułam, że jestem ponad wszystkie przyziemne sprawy i...

Dawno ,dawno temu, tam gdzie panował mrok istniała bestia, najpotężniejsza ze wszystkich. Nikt jednak nigdy jej nie widział, bo zamieszkiwała tereny, gdzie żadna...

Renia rozwija się muzycznie. a przynajmniej się stara. jak już się rozwinie, to usunie odtworzenia na lastfm i będzie ciągnąć statystyki od nowa. jak najdłużej...

Jak będę teraz to robiła jak zawsze będę kończyła opisywanie bohaterów.Myślę że wasz nie zanudzam a jak was zanudzam to się nie martwcie bo we wtorek dodam skróconą...

Szablon: Fajna grafika, ale trochę za mało ciepłych kolorów takich jak żółć, zieleń... No więc 4 Avatar: Słodka małpka, lecz nie pasująca do szablonu... No ale dam...

Konie są zwierzętami cichymi i porozumiewają się bezszmerowo: przez mimikę, postawę ciała i ruch. Między sobą rozróżniają się nie tylko po swoim...

Witajcie dzisiaj mam urodzinki hehe w dodatku 13 = ] A tak wogóle to u mnie spoko xD Dzisiaj ide z mymi przyjaciółeczkami na pizze. Umówiłam się z Majeczką, że po nią...

O mój Boże! Nie uwierzycie co się stało! Od samego rana mam pecha. Wstałam lewą nogą (to takie powiedzenie, chociaż nigdy nie patrzę, którą nogą wstaję, od teraz będę...

Siemka. U mnie spoko. Jakoś leci xD Dzisiaj sobota nareszcie hehe Troche się odpocznie od tej szkoły. No ale jeszcze trzeba lekcje odrobic |:| No, ale za równo...

Siemka .... Dzisiaj z bratem miałam isc do kosciola xD A nam sie nie chcialo poszlismy na OSIR hehe Grali WIELIM i KOTWICA chyba xD Wielim przegrywal :( Ale ja tylko...

strony:1 2 3 4

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin