.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "ZUZA", strony 1 - 15 z 199

ten blog bęndzie o msp.możecie mnie zapraszać maja martyna zuza 2

Kiedy wszystko jest zbyt wiele, rozbić na kawałki współczulny akompaniamencie szumu, który rozrywa uszy (i serca). Na papierze narysować klucz wiolinowy, lub po...

chcę tu pisać... O MUZYCE!!! nie swój pamiętnik, nie o modzie czy chłopakach ale - o muzyce kocham śpiewac słuchac muzyki i grac na oboju w szkole muzycznej no, to...

 Nie pobiegniesz szybciej od wiatru…Ależ oczywiście, że to zrobię, potrafię i mogę, zobaczysz, zaraz ci udowodnię. Nie skoczysz dalej niż...

Bo słońce wschodzi raz za razem, świecić nie pragnie bez przerwy, bo i księżyc tego potrzebuje, chcąc nabrać siły i werwy.Bo nawet gwiazdy znikają, kryjąc się wśród...

Już jest bardziej ufny, a jak miło zgrzyta ząbkami z zadowolenia, normalnie sama słodycz ^^. Zakochałam się w nim, nawet chłopak uważa, że zszedł na drugi plan, hehe...

Znalazłam tą historie w necie... i naprawde bardzo mnie poruszyła jest w niej coś... z mojego życia.     Dlaczego chcę Wam odpowiedzieć jak straciłem...

Zuza na wczorajszych zakupach w Biedronce:) Ale byla frajda;p Wlasnie gotuje zupe pomidorowa na obiad a dla Zu bedzie rosolek z kurczaka z ryzem a na deser budyn z...

Wizyta u gina zaliczona, trwala az 5 min:) z Babelkiem wszystko oki na nastepnej wizycie USG to bedzie 16 tc:)W pierwszej ciazy wkurzalo mnie podejcie tego lekarza...

Wizyta u gina zaliczona, trwala az 5 min:) z Babelkiem wszystko oki na nastepnej wizycie USG to bedzie 16 tc:)W pierwszej ciazy wkurzalo mnie podejcie tego lekarza...

KONKURS HUMANA HISTORIA PORODU   Bardzo prosze o glosy. Z gory dziekuje.     A co u Nas? Jutro wizyta u ginekologa wiec Zuza zostaje z...

ZUZOLKOWO Zuzol od czwartku chory... Rano miala potworny kaszel pojechalismy do osrodka "nasza" pani doktor nie miala juz miejsc wiec poszlismy do innej. Nie...

Co do wozka, nie chce wozka blizniaczego ani tej podstawki czy czegos tam. Chcemy wozek ktory poslozy Zuzi i Malenstwu. Narazie faworytem jest Wozek 1 z poprzedniej...

Wozek 1 Wozek 2-podoba mi sie Wozek 3 uzywany nie moge sie zdecydowac na wozek na razie wozimy ja w spacerowce od mikrusa ale dajcie spokoj patrzec na nia nie moge...

Musze sie pochwalic Zuza 1 marca pokazala Nam jak pieknie potrafi pelzac do tylu wygladalo to tak jakby probowala raczkowac tylko nie w ta strone co trzeba:) A 2...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

ZUZA ‹› fairy tail opowiadania hentai ‹› Sterling Knight - star struck ‹› dzastina bibera piosenka bejbe bejbe ‹› demi lovato goBa ‹› miss w ‹› tak niedawno zesmy sie poznali ‹› Power ‹› kody do pet party po polsku ‹› kody na szfiry na pet party na nk ‹› heaven ‹› kosmetyki ‹› rodzina agnieszka michal i zuzia ‹› Ile ma lat brat agnieszki drewnickiej ‹› znane nago ‹› sean ‹› kody na szafiry na pet party ‹› kody do pet party na szafiry ‹› opowiadanie My chemical RoMance ‹› koko euro spoko ‹› gry ‹› kod na kase do pet party na nk ‹› agniesz drzewiecka data urodzenia ‹› darmowe sp ‹› newsy-Justin Biber ‹› my litlle world ‹› site ‹› hermiona i severus ‹› alice i jasper prawdziwa milo ‹› bliska blog ‹› opowiadania o shikamaru i temari ‹› wierszyki z okazji dnia dziecka ‹› fotki big time rush ‹› szabloniki ‹› bring me the horizon ‹› fashion ‹› numer justina bibera ‹› kody do gry online pet party ‹› kody do gry klinika na nk ‹› blog o justinie bieberze opowiadania ‹› gej blog ‹› blog ‹› do pet party ‹› Analiza Wiersza Czego Wam yczy ‹› bilety na koncert justina biebera ‹› draco hermiona love andie ‹› kody do avalonmt2 ‹› temari ‹› justin bieber teksty do jego piosnek ‹› harry potter opowiadanmie erotyczne ‹› matka z curka filmy ‹› kobiety w ciazy ‹› mail i kod do gry The Life ‹› will i matt olsen opowiadania ‹› czerwony

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin