.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "anime manga", strony 1 - 15 z 1814

Dzisiaj zaspałam i nie poszłam do szkoły xD I tak miałam same nudne lekcje Nie miałam co robić, więc weszłam na kompa i postanowiłam dodać noteczke na mojego...

No i tak powstał mój blog My Anime World ! Mam nadzieję, że będzie mi się tu dobrze powodziło Na szczęście mam się na kim wzorować. Pierwsze co zrobić to...

Gatunki Anime: 1. Bishōjo: w tym anime ważną rolę odgrywają piękne dziewczyny 2. Bishōnen: ważną rolę odgrywają piękni chłopcy 3. Ecchi:...

Luna , księżycowa kotka ... Nigdy nie była zakochana , nigdy ale przychodzi taki czas że nawet ona się zakochuje i to nie w kocie a w... człowieku ! Ukochany...

Czesc wszystkim!!Jak tam wakacje u Was leca U mnie super, jestem w Hiszpaniinaszczescie mam tu netaGoraco tu... Dawno nie dawalam notki na bloga, ale treaz postaram...

Hej!Jak tam w szkole?U mnie nie jest tak źle,wiele ocen nam juz wystawiliAle półrocze to nie jest takie ważneJa tam nie moge doczekac sie ferii!Nie wiem jak ja...

Siema :) Weszłam na kompa to pomyślałam, że jak już tu jestem to coś napisze ;) Przedwczoraj pierwszy raz od bardzo długiego czasu, moja twarz poczuła na sobie tusz...

No i jakaś taka jestem rozzłoszczona. Może to dlatego, że mój Hiszpan włoskiego pochodzenia opowiedział mi własnie, że poznał wczoraj dziewczynę, która...

Hej! Jestem Joasia, lecz na tym blogu będę pod pseudonimem RosaBell. Blog będzie o wydarzeniach z mojego życia, ale i będą opowiadania ^.^    Jeżeli...

  Witam wszystkich! Może jak ktoś wpadnie tu też się przywita i powie przyjazne "siema!". Kim jestem? Koszmarem. Koszmarem dla mojego chłopaka, przyjaciół,...

W ostatni weekend, który tak szybko minął, nie nudziłam się ani chwilki ^^ Wstałam wcześnie rano, posprzątałam w mieszkaniu, gdyż miała przyjechać Daria- niestety...

Mamoru Miyano (宫野真守 Miyano Mamoru?) (ur. 08 czerwca 1983),...

Joł!Mam na imię Julia dla przyjaciół Ciągutka lub Aniołek:P Mam lat naście :P I mam średnią 5.4 Interesuje mnie ...

Więc, droga Sundokei, zacznę od notek. Jednak doświadczenie uczy. Pierwsza notka jest piękna. A ostatnie zdanie... *umarła* Przepraszam za tą wstawkę. Musiałam....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..120 121

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin