.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "bede cie kochac az o grob", strony 1 - 15 z 8032

milosc zna wiele slow... ''bede cie kochac az po grob''... ale nie wierz slowa milosci, bo pokochasz i zyc bedziesz w samotnosci..

dziś piszę do ciebie ostatni wpis,minoł rok     odkąd sie posypało nie     licze tych niby     powrotów itd bo to było...

dziś piszę do ciebie ostatni wpis,minoł rok     odkąd sie posypało nie     licze tych niby     powrotów itd bo to było...

Nic tak pieknegonie przytrafi się juz nam,choć czujesz coś czasem,to na myśl o mnie zwykle tracisz smak,choc nikt z nas napewno,juz nie wroci tamtych chwil,to...

nie mogę patrzeć w twoje oczy, byś ty nie mógł zobaczyć w moich, że zależy mi na tobie bardziej niż chciałam. o wiele bardziej niż planowałam. nie pytaj o to, co...

Znowu długo nie było notek. . ehh. ; p to przez te wakacje. ; pp nawet mi siee nie chce. ; p no alee dzisiaj będziee trochee długaa.;d miłego...

Mowiac szczerze to wcale nie jest tak jak bym to sobie wymarzyla...Kolejna klotnia...W sumie podobno to normalne ze dwoje ludzi czasami sie kloci..Ale ilez...

No i mamy 13 odcinek.Mamy tez new szablonik.Mam nadzije ze sie wam podoba.Nie mamm jak widze komci wiec znow wprowadzamy system 5 komow new notka.NO ja sie starm...

Zamykam ból w sobie, ukrywam wciaz tesknote. Wiem, ze nigdy juz nie bedziesz moja! Lecz nie chce o tym myslec. Kocham Cie i Tesknie Jedno wieksze od drugiego. W...

bozeee... zauwazylam ze cokolwiek bym nie napisala tutaj to i tak mnie nie zauwazycie... Czy ja w ogole jestem komus potrzebna? Czasami mam ochote zasnac i sie...

Tyle notek sie usuneło .. dosłownie prawie wszytko opisywaem tu dzien po dniu a sie usunęło ... Postaram się wszytko nadrobić z datami ... będe wszytko od nowa pisać...

Moj skarbie... Kazdy dzien mija-co raz blizej spotkanie, a co raz dalej od naszych wspolnych chwil...Choc wiem ze tych chwil bedzie bardzo duzo w naszym...

Siemka wam .. pisze.. u nareszcie można powiedziec .. ale teraz wogóle nie mam czasu a jak mam to wychodze na dworek :) ogólnie jest super D:D jestem tak szcesliwa...

Od dzis od tej notki nie bedziemy wracac do przeszlosci! Zaczynamy nowe zycie! Nie ma tego co bylo! Zapominam... powoooli... Heh..serio od wrzesnia zaczynam zyc...

1) Milosci ja kiedys nie zalam Ja wtedy cie nie kochalam Lecz wszystko sie teraz zmienilo Kidy cie tylko poznalam Wszystko stracilo znaczenie ...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..535 536

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin