.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "bede mama", strony 1 - 15 z 16536

D wczoraj wrocil dopiero przed 21.Pogoda byla w miare ladna tyle ze dzisiaj znowu sie popsula. Dzis w nocy chyba kot buszowal u nas w pokoju bo caly czas pukalo i...

Dwa tygodnie pozniej. -Kirsten wstwaj dzisiaj bedziesz tylko moja-Tom. -A ty tylko moj-powiedziala i zaczela go namietnie calowac. Tom zsunol jej majteczki i...

dawno tu niebylam ale teraz mam tak wspaniala wiadomosc ze musze sie nia podzielic bede mama chodz to dopiero poczatek ciazy juz z Michasiem glaskamy naszego bobaska...

Zuzol spi oczywiscie na rekach bo jakby inaczej ^^ A mamuska oglada filmy na DVD i myszkuje po necie no i zajada sie galaretka:) W koncu doprowadzilam bloga do...

Na samym poczatku chcialabym goraco podziekowac Pani Ewie W. dzieki ktorej moglam tu zorganizowac konkurs z okazji Dnia Matki (zapewne pamietacie) i w nagrode...

I stało sie, zostalam mama przedszkolaka, moje najwieksze szczescie od poniedzialku( bo mamy male problemy ze zdrowiem) idzie do przedszkola:) a ja na poczatku...

Kurwa!!!!!!!!Klaudi mama jest bardzo chora!!Nie wiem co mam robić,nie wiem jak mam pomóc Klaudi!Co mam powiedzieć?"Nie martw się będzie dobrze"?...... ja...

Ja poprostu tego nie wytrzymam.Co chwila cos.Teraz naslal na nas mops.Mama i tata uwazaja ze to powazna sprawa i moga nas wszystkich udupic.Mama zazwonila do taty i...

Rip Curl リップカール メンズ用 Big Mama Trucker 帽子 ハット...

http://www.bez-cenzury24.pl/upload/images/medium/2014/09/tylko_jeden_czlowiek_2014-09-22_17-59-20.jpgTeraz jest zle.Nie chce mnie i wlasciwie mozna by powiedziec ze...

http://www.uczuciowa.pl/upload/20150804194714uid1.JPGSama nie wiem.Ryszard napisal ze miedzy nami jest cos niedokonczone…w sprawach sexualnych.Ma racje...

http://bezuzyteczna.pl/static/content/fa4dd170546be3e671e5.jpgSama juz nie wiem.Jeszcze takiego nie poznalam ktory zrezygnowal dla mnie ze wszystkiego.Bardziejj mi...

Chce uciec.Pobiec gdzie nikt mnie nie znajdzie i zapomnieec kim jestem i czego pragne.Jednak dokąd kolwiek pojde,nie uciekne przed samym sobą.To i racja.Uciekając...

Miałam pytanie.Czemu taka jest moja relacja z matką…Pamietam jak byłam mała to bracia sie mną zajmowali długo,mama karciła za wszystko.Przeprowadzilismy sie...

Ta data jest wazna…jade do Niemiec.Do taty.Ma kupic mi bilet i fruuuu.Nie ma mnie.Ma tam kobiete i beda chyba jej dzieci wiec troche lipa.Wiem ze chca bym...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1102 1103

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin