.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "bill i tom kaulitz gays", strony 1 - 15 z 7099

chyba musze troche powłazić na blogi ;) bo mam w końcu czas ;p no to jedziem... xD ~*> Tokio Hotel - live in Europe - filmik z singla 'Ich bin da'...

Tom Kaulitz Imię:TomNazwisko:KaulitzUrodzony:01.09.89Urodzony w:LipskuKolor włosów:blondKolor oczu:brązowyKolczyki/tatuaże:kolczyk w wardzeUlubiony...

Tom Kaulitz Storyyy - z trzema "y" na końcu. Wow. Przepraszam bardzo za tak dużą ilość złośliwości na samym starcie, ale może rzeczywiście zacznijmy wymagać od...

Tom Kaulitz (ur. 1 września 1989 w Lipsku) - gitarzysta zespołu Tokio Hotel (dawniej Devillish), obecnie mieszka w Loitsche. Jego bratem bliźniakiem jest Bill...

Cauet: Dobry wieczór, witam.Bill: Dobry wieczór!Cauet: Jak po niemiecku mówi się 'Dobry wieczór"?Bill: Gut'nacht... n'aben'Tom: N'aben'Cauet: To są nasi goście dziś...

Dowiedziałam sie,że Bill i Tom dostali wezwanie do wojska.Nie wiem co mam sobie mysleć,więc napiszę o tym na koniec... 1.Atak Francuskich fanek!!! KONIEC Z...

Tom Kaulitz urodził się 1 września 1989 roku w Lipsku. Teraz mieszka w Loitsche. Jego znak zodiaku to panna. Wzrost:175 cm. Ulubiony wykonawca Toma to niemiecki raper...

Tom Kaulitz w zespole Tokio Hotel jest gitarzystą. Na gitarze zaczął grać, gdy miał dziewięć lat, dzięki swojemu ojczymowi Jorgiemu, który ma szkołę muzyczną.Tom ma...

Tom Kaulitz to 17 letni gitarzysta zespołu Tokio Hotel. Jest typem luzaka i cwanieczka co zawdziecza swojemu szelmowskiemu uśmieszku. Ubiera się zwykle w luzzackie...

imię i nazwisko: Tom Kaulitz data urodzenia 1.09.1989r wzrost:1,76m kolor oczu: brąz kolor włosów: ciemny blond(zaje***te dredy:) znak zodiaku:panna znak...

Tom Kaulitz Imię: Tom Nazwisko: Kaulitz Data urodzenia: 01.09.1989r. Miejsce urodzenia: Leipzig Miejsce zamieszkania:...

Dajmy sobie spokój z przedstawieniem moich bohaterów. Do dzieła !!! ~~*~~ Właśnie zdałam sobie sprawę, że nie mam co w życiu robić... Uczę się, to fakt,ale mały...

Posted by lukith // 29.11.08 // 16:55 // Any question? // English // Stronka // www.nasza-klasa.pl NK jednak coś mnie podkusiło i założyłem nk....

Posted by lukith // 09.08.08 // 18:47 // Any question? // English Strona . Nadal trwają parce nad dokończeniem menu , wiec zdaję sobie sprawę ze do...

To ja Natalia, wczoraj notkę pisała Baśka, więc dzisiaj moja kolej. Mam dla was nowy odcinek TH TV. Tokio Hotel TV Epizode 38 I tłumaczenie: Tokio...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..473 474

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin