.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "blog27", strony 1 - 15 z 330

Heja dzsiaj dam wam najnowszy teledyks z Pisoenką Blog27 I dodam dla tych którzy sie jeszcze niezorjentowali ze już Działa oficjalna strona Ali Boratyn(była kiedyś...

Hej! Pomyślałam że dla osób którzy nie wiedzą jeszcze dlaczego Ala odeszła to podaje powód: Ah..zapomniałabym oto stronka KLIK to forum o Ali,oczywiscie nie jest to...

WYGRALI A JEDNAK PRZEGRALI Jak już pewnie większość z was wie nagrode za najlepszy zespół roku nagrode EMA zdobył zespół Blog27.Pokonały tym samym faworyta czyli...

Hej!Ten blog poświęcam Ali Brytan z zespołu Blog27,znaczy się no generalnie to już nie z Blog27..ponieważ jak wiecie Alcia odeszła z zespołu!Sądzę że zrobiła...

Niewiem jak wy ale ja nie lubie "blog27" Ubierają sie jak niechce mówić co ale nie mówie tego dlatego by kogoś kto ich lubi urazić każdy ma inny gust. Ziomki...

Trochę informacji o Blog27: Imię: Tola Drugie imię: Klara Data urodzenia: 27.11.1992 rok Kolor oczu:Brąz Hobby: śpiew,taniec,jazda na nartach Ulbiony kolor:...

Cześć mam na imie Agata i jestem ze sląsla z Jastrzębiu Zdroju:)BArdzo lubie blog27 :) w następnej nocie napisze coś o niech to dozobaczenia:)

Hej ziomy !! Dzienki za słowa uznania w komentarzach :DTak sobie siedizałem i myślałem, że ta nazwa blog27 oznacza: - blog bo jest dużo anty blogów o nich - a 27,...

nasze kochane dziewczynki z blog27 próbują wbić się w świat muzyki ale mysle że im się to nie uda . Ja nic nie mam do ich muzyki ale jak się ubierają dlaczego miały...

Dobra... Mam kilka nowych kawałów o tych wieśniarach z Blog27... OTO JEDEN Z NICH: Idzie Tola do sklepu z markowymi samochodami. Nagle widzi przeceniony...

Ludki, stronka o wieśniarach z blog27(patrz: ULUBIENI)jest taka super, że trzeba ją zobaczyć!!! POLECAM!!!!!!

Jak wszyscy wiecie nasz polski zespół moich rówieśniczek, czyli Blog27 wyruszył w trasę koncertową ,,Schrei" wraz z młodzieżowym , niemieckim zespołem Tokio...

Hejka Wszystkim !!!! :) Jak już wiecie Dziewczyny z zespołu ,,Blog27" pojechały w trasę z ,,Tokio Hotel".Krążą najróżniejsze plotki o nich typu:,że Tolka chodzi z...

Dziś nie tyle o Tokio Hotel, co o ich supporcie na ich trasie koncertowej. A chodzi mi dokładnie o nasz (niestety) polski zespół!!! Nie wiem co się stało, ale dziś na...

Siema! To jest mój pierwszy blog na tym portalu i bedzie on o moim ulubionym zespole a mianowicie o TOKIO HOTEL! Wszystkich fanów tego super zespołu zapraszam do...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin