.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "blondynka", strony 1 - 15 z 1518

Blondynka kupiła sobie drogie kosmetyki odmładzające. Po jakimś czasie pyta męża:- Kotku, na ile lat wyglądam?- Patrząc na twoją cerę dałbym ci 18 lat, na figurę -...

Ence pence w której ręce... Blond to stan umysłu, więc nie sądźcie, żem ja blondynką jestem. No dobra, niech wam będzie, mój naturalny kolor to blond, nawet i...

Blondynka,duże niebieskie oczy,ładny uśmiech,zgrabna. Ooooooooh, nareszcie!t. A potem narzeka, że go gardło boli. To "Nocnik"..Patrzę, a mama siedzi na tylnym...

Zobacz jak sciąga swoje sexowne pończoszki i pokazuje swoja soczysta i spragnioną sexu szpareczkę, warto zawiesić na niej oko! Zobacz rajstopy - szparka -...

Zobacz jak sciąga swoje sexowne pończoszki i pokazuje swoja soczysta i spragnioną sexu szpareczkę, warto zawiesić na niej oko! Zobacz rajstopy - szparka -...

Blondynka dzwoni na policję ,żeby zgłosić,że okradziono jej samochód: -Ukradli tablicę rozdzielczą, kierownicę, pedał hamulca ,a nawet pedał gazu... Za chwilę...

Blondynka poznała chłopaka na czacie... Dużo rozmawiali i w końcu koleś pyta: -Spotkamy się w realu? Na to blondynka: -Ale u nas nie ma Reala, może w Biedronce?

-Dlaczego blondynka stawia przed spaniem 2 szklanki, pełną i pustą? -Bo nie wie, czy będzie się jej chciało pić, czy nie.

Myślałem, że takie historie nie dzieją się naprawdę, a jednak... Napalona mamuśka prawie zgwałciła syna swojej koleżanki. Zobacz jak dojrzała blondi wykorzystuje...

Jej cipka woła o kutasa zadowala się swoimi paluszami, ale na długo jej to nie wystarczy, marzy o kimś kto ją w końcu zadowoli. Zobacz filmy - po-czterdziestce -...

Dlaczego blondynka chodzi do okoła wanny ? Bo niewie gdzie jest wejście !!!

JEDZIE BONDYNKA AUTEM I PRZED NIA ZNAJDUJE SIE MUR WKURZONA BLONDYNKA JEDZIE WPROST NA NIEGO I TRĄBI WALNEŁA W TEN MUR I WYCHODZI Z AUTA -PRZECIEZ TRĄBIŁAM

Dzis troche zdjatek o Hilary Duff jako blondynka i jako brunetka pierwsze fotki jako Hilary blondynka;) Jako brunetka Ok ok.... koniec Wake...

Po czym można poznać, że blondynka lubi Cię? - Prześpi się z Tobą dwie noce pod rząd!

Podchodzi blondynka do Informacji PKP: - Przepraszam, jak długo jedzie pociąg z Krakowa do Warszawy? - Chwileczkę.... - Dziękuję!!!

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..101 102

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin