.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "brak kasy", strony 1 - 15 z 14068

http://woleto.pl/demoty_copy/4065958.jpgHomosexualizm to nie choroba.Tego sie nie leczy.Jak?to kosciol tak tylko uwaza.A dlaczego?dla kasy.Wiadomo ze homo nie moga...

Prawda taka że nie należe do biednej rodziny.Narzekam na brak kasy a inni to nawet na bułke nie mają.Narzekam że nie mam odpowiedniej pracy.Pracowałam tańcząc w...

CiszaCisza, że aż w uszach dzwoniA pod powiekami niebo pełne gwiazdKtóre już nie rozbłysną Tak dawno nie pisałam. Nigdy nie zapomniałam o Świerszczu, ale jaki jest...

Gdy wszyscy śpią ,ja nie śpię . Kolejny raz doskwiera mi bezsenność .Padnięta zasypiam i ... z reguły się nie wysypiam .Paradoksalnie im dłużej się śpi ,tym...

Gdy już przebrnąłeś przez poszukiwania i zakup kasy fiskalnej i jesteś jej „szczęśliwym" posiadaczem musisz się liczyć z faktem, iż jak każde urządzenie...

Mam nadzieję, że chwilowa niedostępność mojego bloga nie przyprawiła, was o zawały czy nieprzewidziane ataki serca ;) Jeśli tak to bardzo przepraszam, ale nie była to...

I’m going out in the world to save our planet And I ain’t coming back until she’s saved I’ll walk my way to see the King and parliament If...

"Na pewnym etapie zerwanie znajomości wymaga więcej wysiłku niż jej podtrzymywanie."Myślałam ostatnio o pewnej postaci, która z mojego życia znikła ładnych parę lat...

To jeszcze nie ja żebym odpuścił.Będą dwie miseczki mniej. Masakra jakaś, bo widziałem stanik. Takie… małe te cycki jakieś, takie co mają wszyscy (w sensie...

Boże spraw, żeby mi się chciało tak jak mi się nie chce... Przetłumaczcie za mnie tą porąbaną książkę! Cholera mnie bierze, cholera! Oczywiście jeszcze dobrze nie...

olaboga całą wieczność nic nie pisałam. dobra trudno i tak kto to czyta? Nie pamiętam co tam dawno się działo powiem tyle przeprowadziłam się w końcu ! fajnie ciesze...

żyję w jakimś popieprzonym świecie w którym ostatnio wszystkiego brakuje. brak mi paru lepszych ocen to wymarzonej średniej, brak mi internetu, brak nowej muzyki,...

Zaniedbałam ostatnio bloga, ale szczerze mówiąc, nie ciągnie mnie do pisania..Zajęłam się fotografią i szukaniem rzeczy do urządzenia wiosną pokoiku dla...

Na cóż Ci te maski, człowieku? Ty mierna istoto! Ileż jeszcze będziesz ukrywał najświetniejsze piękno tego świata? Ileż jeszcze będziesz ukrywał siebie?zdecydowanie,...

Po jutrze wszystko się okaże. Jak nie przyjdzie mój dowód to chyba się zabiję. Praga mi koło nosa przeleci...Ja chcę do Czech...Byłam w kantorze dziś,ale nie mogłam...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..937 938

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin