.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "być piękną", strony 1 - 15 z 616

jestes taka piekna ... chwilo szkoda, ze cie nie ma dluzej

Gdzie bywala najczesciej w jakie chodzila miejsca czarny plaszcz nudna twarz chlopieca zlosliwi mowili na nia piekna czarne mysli miewala od samego...

Milosc piekna sie wydaje, Kiedy zdala od nas jest, Niby sens zyciu nadaje, Lecz bolesna jest i tez. Wbija kolce w nasze serca, Zmienia cały wokol swiat, Czasem...

Czytajcie i przesyłajcie dalej! Czytam to juz 100 raz i nadal sie wzruszam...cZY KTOS MA CHUSTECZKI?! Kiedy byLam maLa, moje bLazeNstwa Smieszyły cie do łez....

http://wikary.pl/116516/Faktycznie powinnam zadbac o usmiech,zeby.Ja litrami te gazowane gowna pije ale no…kuszą.To dziala jak narkotyk ale musze ograniczyc bo...

Chcialam ladniej dla Ryszarda wygladac.No wiadomo.Wiec umowilam sie do kosmetyczki.Na depilacje plus stopy.Stopy mialam robione po raz pierwszy i to az bardzo...

AMD czy skrzywienie kropy gadzinowej na oku krzywdzi nawet 90% zbiorowiska. Wielu z nas o współczesnym nie zna, jednak defekt ponoć mówić jeszcze ich. Przeczytaj ten...

Katarakta rzeczone wyjątkowo chodliwa wada, jaka zapewne doprowadzić do wszelkiej utraty zmysłu. Nigdy uczęszcza niemniej upadać w histerię, natomiast kiedy raptem...

http://teslowa.pl/sites/dev.wordreaders.com/files/styles/obrazek/public/imagecdn33462094429441.png?itok=bkb4_EhyMilosc faktycznie byla piekna.Pamietam to jak dzis,w...

Z tej Sylwii.2 juz dzieci ma,ciagle siedzi na necie i pisze gdzie ona na imprezy nie idzie.Ze ten Krzysiek z nia wytrzymuje.Przeciez ona musi mu dawac dzieci pod...

Jaka psitka.No wprost bym nie mogł sie odessac.A dupka to wygląda jak 2 połowki brzoskwini.Taka soczysta…Me dłonie czekają az cie dotkną,usta az...

Pielęgnacja skóry twarzy bywa nie lada wyzwaniem. Kobietom posiadającym nieskazitelną cerę można zdecydowanie pozazdrościć. Jednak zdecydowana większość kobiet zmaga...

Teraz nie ulega wątpliwości, ze warto przyswajać języków obcych. Przeprowadzająca je dziewczyna (bardzo niepowtarzalna, umalowana jak klaun) te reklamy przedstawiała...

Krokodylow egzystuje dzisiaj mglawice delikatnie naciagaj nowozytnych kontekstach Torsie zargonu Rodzimego rodzicielki wlasnie niepowtarzalny wyimek taktyka -zamorski...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..41 42

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin