.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "chocolate-sugar", strony 1 - 15 z 1195

pobrane z chocolate-sugar:* Czeeść... Nieswojo się czuję na nowym blogu *.*. Miałam ich z dziesięć w swym beznadziejnym życiu. Nikt nie wie ile mam lat, na...

Witajcie. Bardzo się ciesze, że założyłam donotdisturb. Zawsze chciałam mieć bloga na serwisie, który obsługuje html. Oto więc i jestem. Nie wiem jak wy, ale ja...

Czemu musiałam zakochać się akurat w nim? No czemu? Teraz przez niego siedzę, mam dół, ciśnienie mi skacze, gdy widzę opisy Moniki typu "I used to hate you, but now...

{by Konieczko} Witam. Ten tydzień był udany. W poniedziałek pisałam test z matmy. No dobra, teoretycznie ja go pisałam, pisał go mój kolega, który...

Swieta juz tuz, tuz, a ja nie mam jeszcze zadnych prezentow! Ani jednego. Postanowilam najpierw odchaczyc internetowcow. ^^ 1. A wiec... hmmm... od czego by tu...

Dzień dobry. Jak podoba się nowy wygląd? Niestety, ale nie ja stworzyłam ten szablon - lecz Konieczko. Dziewczyna ma talent, muszę to przyznać! Ja zmieniłam tylko...

Cześć. :3 musiałam napisać. sporo mam wam do opowiedzenia. hm. chora jestem. tzn. już nie. wczoraj tak mnie głowa bolała, że szok. przespałam cały dzień, z przerwami....

Od czego by tu zacząć? może najpierw się przywitam, więc cześć! Jestem Bellammer i zalożyłam tego bloga od tak, aby mieć gdzieś napisać swoje żale i przemyslenia, aby...

Cyk Cyk, ekhm, Dziś mój debiut pisarski na blog4u. Ale stres, emocje. Jak zostanę przyjęta? Łoch cieplutko, że ohoho czy wywalona na kopach? xD Wcześniej prowadziłam...

Nudzę się i dlatego piszę własnie notkę Tak jak za dobrych dawnych czasów. Szkoda, że ostatnio dzieje się u mnie bardzo niewiele, nie mam przez to co przelewać do...

O Je O tAk PiErWsZa NoTkA oŁ jEe :DO tak o tak o właśnie wlaśnie tak zaczynamy zupełnie nową i pierwszą noteczkę na tym blogasku oł jee.Tak zastanawiałam się długo...

I te wszystkie przyrzeczenia, że wyleję w ten blog wszystkie swoje smutki, problemy i rozterki. I te wszystkie przyrzeczenia, że znów powrócę do blogowania i ŚM. I...

Szczerze mówiąc pierwszy raz widzę coś takiego ale ok. Niech będzie :) Zostałam klepnięta przez Alexe (http://alexa-moje-zmysly.blog.onet.pl/ ) Regulamin: 1....

Komórka w mojej kieszeni zabrzęczała cicho. Przyszła wiadomość. Nouvelle, wrócę z Ameryki dopiero za miesiąc. Konferencje jeszcze bardziej się przedłużyły....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..79 80

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin