.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "chwdp", strony 1 - 15 z 20

Od lat ludzie sie zastanwiają co to znaczy HWDP lub nowocześniejsze CHWDP o to spekulacje: CHWDP Chamstwo W Darze Policjantom, Chamstwo W Dorobku Polityka, ...

I. nie lubię opowiadając jakąś konkretną historię streszczać połowy swojego życia, ale lubię, kiedy, ci, którzy tego muszą wysłuchiwać wiedzą o co chodzi. tak więc...

Piszę bo jakoś mi podle i źle. Dawno nie wylewałam żali na bloga, CHLUST - i zrobił się Śmignus Dyngus (po napisania słowa "dyngus" i zobaczeniu jego pisane postaci...

-Z Warszawy kolega ? Ulubiony klub piłkarski? -U nas wszyscy za Legią. -No to możemy rozmawiać dalej. ;)-A koleżanka nie przedstawiła...

Witam wszystkich odwiedzających ;) Najsampierw chcę ogłosić, że po prawej stronie strony można zauważyć coś nowego :) Dodałem shoutboxa, dzięki czemu będziecie mogli...

1.UWAGA!! Wiadomość z ostatniej chwili! Dzisiaj w nocy będzie ciemno! 2.Nowe odcinki ,,Skazany na szkołę" od pon. do pt. 3.Tak bym chciała iść do nieba ale w piekle...

Przepraszam bardzo, ale miĘ siĘ wnĘtrzności skrĘciły. I się nie odkręcą tak łatwo. [kÓpcie mi karnet na karÓzelĘ to moRZe cÓś z tego wyjdziĘ] Ale po kolei....

No własnie jakie bedzie jutro? Bedzie dobrze czy źle? Szczerze mówiac sa ludzie którzy niszcza mi zwiazki, zycie... Nie nawidze ich !! Dlaczego to kur** robicie ??...

Kolejna ciężka polska choroba, na którą zwróciłem uwagę ostatnio czytając pewien artykuł w Internecie. 1. Kobieta pracująca w sklepie monopolowym całą noc...

 Hwdp-hetman Wpadł Do Polski  Hwdp - (C)Hamski Wilk Dopadł Pawiana  Hwdp- Hefalump W Domku Puchatka  HWDP - Chujowa...

HWDP-Husajn w dresie pumy ~karolek + - HWDP-Hej Wy Dobrzy Policjanci... ~Naaaaaaaaaaaatuska:0 + - C.H.W.D.P - Chowaj Wino Do Plecaka !!!!!!!!!!!!!! ~Chimerion +...

Wilku, właściwie Robert Kwiatkowski[1] (ur. 20 maja 1977), używający też pseudonimu WWDZ[1], czyli Wsciekły Wilku Demon Zła[1] – polski wykonawca hip-hopowy...

Witam Klanowiczów! Oto wszystko na temat naszego klanu: 1. Klanówki. Klanówki odbywają się od poniedziałku do piątku w rożne gry m.in: - CHIńCZYK- o godzinie...

No i dziś mnie szczelił jasny CHUJ. O jak ja się dziś naklnę. Niby taka piękna niedziela, ale jednak można się nieźle wkurwić. Ta Polska ludzie moi kochani schodzi na...

Kontrola drogowa: - Tutaj jest ograniczenie prędkości do 40km/h, a wy jechaliście 80km/h! Ciekawe gdzie się tak spieszycie? - 100 zł panu przywieźć... Na...

strony:1 2

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

chwdp ‹› Kamil Bednarek opowiadanie ‹› 14 nago ‹› thstory ‹› wiersze na dobranoc ‹› mat ‹› kahlan i richard ‹› mokra muszelka ‹› siostr ‹› ero opo ‹› per party ‹› samotnosc ‹› seks z bratem ‹› iron ‹› yaoi note ‹› sick ‹› prasy ‹› tapety z selena ‹› milego wieczoru ‹› sakura wampirzyca ‹› kodu na szafiry ‹› sex foto ‹› sora takenauchi ‹› kartki4you ‹› testy h2o ‹› jasne-spojrzenie ‹› blog gej ‹› mir ‹› nk pet pearty ‹› japonski rock ‹› pisanie ‹› leci komar ‹› teraz jest moj czas ‹› mile y cyrus porno ‹› bet ‹› matka syn seks ‹› 12latki nago ‹› kod na kanape ‹› synem ‹› focus ‹› chinskie jedzenie ‹› Frank en frey ‹› mroczne ‹› hermion ‹› opowiesci erotyczne ‹› my smyle life ‹› pas ‹› rape ‹› bo czasem mamy ‹› james ‹› znajdziesz ka ‹› screamo ‹› statystyki odwiedzin ‹› coco nicole austin ‹› krok po kroku

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin