.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "co z tym swiatem", strony 1 - 15 z 144

Temat wybrałam dzieki Jędrkowi.Gadalismy o tym.Napisał mi skąd ją tam bierze:„Powiem ci skąd ja biore.Najczesciej z otaczającego mnie swiata.Pod wpływem tego...

wlasnych klimatyzacja warszawa celow klimatyzacji Ze swiatem tak jest dzisiaj klimatyzacja warszawa wszyscy musimy sobie nawzajem pomagac klimatyzacji Wydaje sie byc...

kolejny dzień kiedy człowiek zmaga się ze swiatem w którym  wiele razy upada  zostaje okopany przez słowa opadające  na twarz  mimo to...

..."gdzie oni sa,    ci wszyscy moi przyjeciele,    zabraklo ich,    choc zawsze bylo ich niewielu"... czy mam takich przyjaciol na...

Dla Mojego Tygryska;*** 2 raz tro samo ponieważ tak o Tobie mysle cały czas ze az zjadłam pierwszą literke;** Cudowny Mój;**<3 Jestes całym moim swiatem....

Nie możemy być niczego pewni. Wszystko, co tu widzielismy, i o bożym świecie niepamiętający. Następnego dnia w łóżku ze złości na myśl, to ostatnie slowa, jakie sobie...

Dryfuję...Pomiędzy jawą a snem... Oderwaniem a rzeczywistością... Szaleństwem a normalnością... Między Nią a sobą... Realność boli, zaakceptowanie pomocy napawa...

może nie wystarczę, ale będę tuż obok.po pierwsze mam serce, po drugie rozumiem.All I want is to give my life only to youWszystko czego pragnę to oddać swe życie...

Musze tutaj czesciej pisac, bo mam taka zajebista potrzebe dzielenia sie ze swiatem moim pieprzonym 'daily routine'. Ale nie dzisiaj. Jestem tak kurewsko zmeczona, ze...

  Gdy jest zaświecona bij swiatłem o potężnym blasku jakim jest miłość  ***Gdy jest zgaszona przedstawia ponurą żeczywistośćpełną szarości i smutku ***To...

FIRST FOREVER STEP 2: MY STORY BY JUSTIN BIEBER Justin Bieber wyda wspomnienia o nazwie "First Forever Step 2: My Story" w październiku. Ksiazka bedzie opowiadac...

...skoro zdecydowalam sie na zalozenie blogu o tak depresyjnej nazwie i o takim wyglądzie :D no, ale dobra, zobaczymy co z tego wyjdzie ;-) (mowiac szczerze, czuje...

Miłość nie mija Lecz wiecznie trwa, a zdrada ją niszczy od wielu już lat. Uroda przeminie, uczucie wciąż trwa       Tyle samo prawd ile...

Prowadziłam tego bloga na początku z myślą o sobie, chciałam mieć wszystkie ważne informacje i linki stron o tej tematyce, dostępne w jednym miejscu. Piszę w...

                   Drogi Boże Fajnie bylo by mnie przeleciec......tak osoba...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin