.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "co zrobiB6 aby notka nie pojawiaB3a sie na stronie gB3F3wnej", strony 1 - 15 z 20578

Ocena bloga http://sayonara.blog4u.pl/ Pierwsze wrażenie: ciemność, ciemność widzę. Chwila! Jest coś czerwonego. I białego. Wymiatasz. 1/5 Szata...

Co tam u was? Ja mam ferie. I nie mam co robic w sumie. Więc tu jestem. I juz luty! A ost notka jest chyba z listopwada. Ja sie pytam jak to sie stało?! Ktos o mnie...

Rozchorowałam się nieźle, dlatego też nie pojawiały się notki w ostatnim czasie. Dzisiaj jak wrócę z uczelni (patrz: godzina 18:00) pojawi się notka z Shining...

Yorki to psy niewielkich rozmiarów, o wadze nie większej niż 3,5 kg i wysokości do 24 cm. Jorki zamiast sierści mają włosy, dzięki czemu nie linieją tak bardzo jak...

Pierwsza bardzo ważna rzecz: Szablon nie jest mojego autorstwa. Wykonała go Inez (link) dla szablony.blogowicz.Obrazek to screenshot z serialu, edytowany przeze...

No i stało się. Pierwsza notka na blogu World Drawing. Nie będę wam ty zanudzać notką typu "Witam was serdecznie..." Jeśli chcecie tego posłuchać, a raczej przeczytać...

To jest notka z przykładowyum multimedium filmik jako object, kod ściągnięty z YT. Po tym tekśćkie następuje linia przserwy

To jest notka z przykładowyum multimedium filmik jako object, kod ściągnięty z YT. Po tym tekśćkie następuje linia przserwy

Wiem że to trzecia notka ale chciałam się wam pochwalić pracą którą przed chwilą zrobiłam. Z pewnością niektórzy dostrzegą że w podprzedniej notce jest szkic tego co...

Na początku chciałam się wam przedstawić. Jestem Patrycja i chodzę do klasy VI. Mam brata Piotrka i psa o imieniu Roxa. Roxa jest rasy cocker-spaniel angielski ale...

Witam Was wszystkich serdecznie ! To nie mój pierwszy blog, lecz jakoś tak mam, że jak pojawiają sie problemy to zakładam bloga, a jak już jest okej to o nim...

! notka- czyli cześć nazywam się Zuza. Jestem nowym właścicielem tego bloga. Będzie on o wszystkim co związane jest z gwiazdami , nie tymi na niebie xd pozdrawiam i...

To jest pierwsza notka :) Wkrótce postaram się dodać następną w której będzie zamieszczone opowiadanie o TH. Będzie ono opowiadać o chłopakach z zespołu Tokio Hotel...

No to tak na początek informacja po lewej stronie bloga możecie znaleźć nowy dodatek a mianowicie player z piosenką zespołu Linkin Park - moją ulubioną.  To...

Oczywiście jak co roku rodzinka do nas wpadła;))Tradycyjnie siostrzeńcy i bratanek się tłukli.Po obiedzie już czy w trakcie ktoś zaczął gadać na temat...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1371 1372

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin