.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "cudownie", strony 1 - 15 z 2473

' CZUJĘ SIĘ CUDOWNIE , 5 TABLETEK ROBI SWOJE . masakra. własnie wróciłam od kosmetyczki . pogadałam sobie itp. ale żeby być pięknym trzeba cierpieć xd. a...

JUPI!!! Już jest wszystko super, pięknie wspaniale! Tak jak było i tak jak musi byc zawsze :* Nie macie pojęcia jak się cieszę :) Hmm... Kocham go po prostu... :)...

pomimo to iz wiem ze Moje pragnienie i poządanie nie spelni się to i tak sam obiekt poządania napawa mnie euforią. Poprostu jest CUDOWNIE!:*

(Prze)cudownie spędzona sobota;) Poprostu cud malina xD Energia mnie dzisiaj roznosiła na maksa xD Ogólnie humor bardzo dobry... Nie pamiętam kiedy ostatnio taki...

Kochanie bardzo Ci dziękuje za te cudownie spedzone dni. Wspaniale jest zasypiać przy Tobie i jeszcze cudowniej jest budzić sie obok Ciebie. Dni spedzone z Toba są...

a wiec cudownie wlasnie przeczytalam ze ten seris naprawde jest dobry i za to zbiera swoje plony, ciesze sie ze dobrze wybralam, i naprawde musze przyzecz ze jeszce...

Jak cudownie, że mam Ciebie, nie obawiam się niczego. Nawet wtedy, gdy Cię nie ma, łączy nas coś niezwykłego. Potrzebuję Cię niezmiernie, jesteś ogniem mojej...

Inaczej ale jak miło rano zadzwoniłem do Ewy ona mnie przywitał przez tel. Tak inaczej tak wyjątkowo że aż mnie dreszcze przeszły :x później się wygłupialiśmy na...

wczoraj cały dzień spędziliśmy razem i było naprawde cudownie i nareszcie mogę powiedzieć tak jestem szczęśliwa to naprawdę wspaniałe uczucie byc z kimś i nie myśleć...

http://erotywatory.pl/demoty/erodaj/gdy-kobieta-chce-jeszcze-a-ty-juz-nie-mozesz.jpgWiekszosc facetow w lozku to egoisci.Mysla tylko by sobie dogodzic i heja.Malo...

Friendica miłuj Zagranica zamiast Facebooka. Rzeczone choćby nie brzmi cudownie.http://zarzadzanie-szkolenia.org.pl/2017/01/09/dotacje-na-szkolenia-menedzerskie/...

W kombinacie spośród niniejszym śród ziemiaństwa, gdy grupa współlokatorów stara pojedyncza, szkolenia biznesowe, do szlacheckiego stolika namawiano gościa ze służby...

Obecna rytmiczność, jaką podług H. Pytanie rzeczone pojawiało się systematycznie w kompozytu z wartościami zaprezentowania naciskania filozofie na gościa będącego...

Z Ryszardem rozmawialam telefonicznie.Moja upragniona rozmowa.Tak bardzo za nim tesknie.On za mna rowniez i sam mi pisze ze juz mysli nad szukaniem jakiegos lotu do...

Po nieomalże trzech tygodniach zużywania najoryginalniejszego typie iPhone’a – iPhone X – dojechałem moment na arbitralne przekalkulowanie moich...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..164 165

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin