.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "cytaty o miłości", strony 1 - 15 z 1480

Wybaczcie że tak długo nie było notki.... mam nadzieje ż eta notka wam to wynagrodzi cytaty o miłości Jest to bardzo smutne , lecz naprawdę się to stało...

Miłość wszystko zwycięża i my ulegamy miłości.- Wergiliusz       Miłość daje, ale niczego nie żąda...- L.Tołstoj       Lepiej...

Nawet na parę słów.. Nawet na uśmiech.. Nie mówiąc o telefonie, czy pisemnej formie.. No cóż, chyba przyjdzie mi się przyzwyczajać, że muszę czekać na Nią pod...

No. Pierwsze słowo napisane. Teraz pójdzie jak z płatka. A więc: jeśli nudzą was opowiadania, wiersze i cytaty różnych ludzi, lepiej tu nie wchodźcie. Bo to właśnie...

Moze milosc jest najskromniejsza ale tez najpotezniejszą silą na swiecie.Jedynie uciąc sie da inną większą miloscią.Wieksza zawsze wygra.Wiem cos o tym bo ktos z...

Nie tylko nastolatki dają sie poniesc emocjom.Dorosli czasami o tym zapominają.Ale w milosci wiek sie nie liczy.Kiedy ktos przeniknie do twej duszy wystarczy...

Na całym globie jest wiele różnorodnych form rozrywki oraz humoru. Choć są to rozmaite formy, to zawsze mają jeden cel. Celem jest, aby publiczność po tych formach...

                                     Cytaty: -Zagłuszanie bólu na...

                                     Cytaty: -Zagłuszanie bólu na...

Mina Nakano Gokkun Land PasswordKrok W Przedsiebiorczose Podatki I UbezpieczeniaOdpowiedzi Do Longmana Repetytorium Maturalne Szybka Powtorka Pracaalter ego 1 livre...

Slowo to krazy w naszej glowie od dluzszego czasu. Nic dziwnego, nie daje o sobie zapomniec. Slyszymy o nim w radiu, telewizji i czytamy w internecie. Polowa...

Chyba będę musiała chwilowa zawiesić tego bloga. ;/ bardzo mi przykro ale nie wyrabiam już na prawde.;p całymi dniami jestem zajęta;] na gadu wchodzę  tylko na...

"By zrozumieć ludzi trzeba starać się usłyszeć to,czego nigdy nie mówią"Wszyscy chcemy, zozumieć o cochodzi innym ludzią, ale niestety niezawsze się to udaje......

Tekst do lewejz mego życia xD dzisiaj z serii "Gry". -Koma, will you be my girlfriend? -Why?! -'Cause I love you... -XD!! Mój nick w rpg'ach i ogólnie grach:...

milosc okrotna rzecz serce - to znak milosci noz - to zycie pelne zlosci wbilas mi noz w serce ja milosci juz niechce kiedys obiecywalas wolnosc gdy bede...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..98 99

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin