.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "czytac", strony 1 - 15 z 438

Rysio ma w planach cos hmm…bardzo ciekawego.Napisal ze mnie wtajemniczy a wiec jak to tajemnica to i tu ją zachowam.Jedynie moge napisac ze jestem z niego...

Restauracji do ktorej musielismy jechac do Gliwic.Spore zarcie i sporo zaplacil.Najedzeni pojechalismy na chate.Bylo milo,mily wieczor wiec ja bardzo sie z tego...

Kiedys mialam pamietniki i jak na tym wyszlam to lepiej nie powiem.Teraz mam bloga.Fakt ze to moj juz nie wiem ktory blog ale wazne ze jest i w nim pisze wszystko...

Za oknem twoje slady ciągną sie w nieskonczonosc.Mam ostatnią prosbe.Ucałuj mą dusze.Ta osoba wazna była ale i jest nadal.Przykro mi że to musicie czytac ale taka...

Wiem ze moze ci ktorzy mnie nie znają za dobrze to nie wierzą mi w to co pisze…trudno.Chce byscie wiedzieli ze nie mam powodu kłamac bo prawda taka ze nie...

Z 3 lata temu.To wtedy kiedy uciekłam do Przemka…zrobilismy wycieczke na miasto a to troche km.Z 15?wiec busem jechalismy.Bylo slonecznie wiec ubrałam...

Nie będę pisała w tym roku długich podsumowań na poszczególne miesiące, ponieważ to bezsensu. W tym roku nie wydarzyło się kompletnie nic. Nic nie było szare,...

To jest tekst o niczym. Jak nie masz co robic to wejdz na bardzo fajna strone. Mam nadzieje ze link dziala.

Witam. Udalo mi sie zalozyc bloga i prosze jest dobrze :) a bedzie jeszcze lepiej jezeli znajda sie osoby ktore tego bloga beda chcialy czytac :) a mam nadzieje ze...

chłopak:kochanie musimy porozmawiacdziewczyna:co masz na myślichłopak:stało się coś bardzo ważnego...dziewczyna co się stało?Czy to coś przykrego?chłopak:niechce cię...

Blog założony czysto bezmyślnie.Może będzie na nim dużo, może wcale, who knows.Czasem lepiej napisać pewną myśl, jakieś marzenie, jakiś wiersz niż o tym mówić.Na...

Witam Was :* Wiem że dość dawno nie pisałam ale zbliza sie moj egzamin gim i musze troszke zaczac sie do niego przygotowywac. Więc w skrocie o sie działo od...

CEŚĆ ; *   W końcu mnie dopuścili do kompaa. ufff.. i moge sb siedziec ile chce bo Domino poszedł na egzamin . Oczywiście trzymam za niego zajebiste kciuki...

Hey. To mój nowy blog im postaram sie go prowadzić,... Jeśli kogogś z was in teresuję moje życie i historie miłosne moze go czytac.... Otóż jestem Justyna i mam 14...

Rózowo włosa dziewczyna budziła sie ze snu. Musiała wstać wcześnie by zdążyła dojść do jej nowej szkoły . Gdy wstała jeszcze rozleniwiona z łózka zegarek wybił...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..29 30

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin